2012. augusztus 26., vasárnap

Először

vagyok 84,8 kg. Nem merek örülni sem, mert: 1. nemtom, minek köszönhető, 2. nemtom, holnap nem leszek-e 85,5.
Tegnap is keveset ettem, úgy tűnik, a kánikula elveszi az étvágyamat.
Mai kaja: csirkecomb kenyérrel, húsleves, szőlő, szilva, fagyi, virsli, fokhagyma. Sztem nem éri el az ezrest. Remélem, holnap véget ér a kánikula, s alakul a nyaralásunk is. De csak szombaton tudunk elindulni, és nagyon melegszik az Adria-téma. Szerintetek is érdemes elindulni az Adria legdélibb csücskébe még szeptember 1-én???

3 megjegyzés:

  1. valami az en etvagyamat is elvihetne, drukkolok, hogy megmaradjon, sot hajra lefele!

    VálaszTörlés
  2. nagyszerű! veled együtt örülök! :)

    VálaszTörlés
  3. jajdejóóóóó! monndtam én, hogy meglesz! :) és innen már csak lefelé megy!
    örülök! :)

    VálaszTörlés