2012. augusztus 22., szerda

Elkeserít a tudat,

hogy most már komolyan el kell gondolkodnom, hogy miért szórakozik a mérleg. Ma ismát 85,2 kg, NEEEM ÉÉÉÉRTEEEM!!! Erre jól bezabáltam...
Reggeli: vagy 7o g aprósütemény
242 kcal
33,6 g ch
9,8 g zs
4,2 g f
Tízórai: 2 szendvics, fél fagyi /gyerektől megmaradt/
316,3 kcal
3o,7 g ch
16,4 g zs
11 g f
Na, úgy kell nekem. Még valamit kipróbálok, s ha nem működik, akkor elgondolkodom egy pajzsmirigy vizsgálaton...Előre hozom a vacsorát legalább fél 8ra. Tornát 7re rakom át.
Ebéd: egyharmad adag krumplileves, dinnye /a maradék levest oda adom a kutyusoknak, nem vagyok hajlandó holnap is azt enni...:/
236,8 kcal
45,7 g ch
4,4 g zs
4,5 g f
Rohadt meleg szél fúj...
Uzsonna: kevés mogyoró, és kisfiam maradék zsíros kenyere /fél éve nem ettem, nagyon hiányzik...:(/
2o1,2 kcal
13,6 g ch
12,6 g zs
7,3 g f
Torna: yoga for weightloss, nagyon jól esett, bár nem akaródzott hozzá kezdenem...
 Vacsora: egy doboz cottage túró, paradicsom
21o,7 kcal
9,9 g ch
3,2 g zs
35,5 g f
Összesen:
12o7 kcal
133,5 g ch
46,4 g zs
62,5 g f
Íme, egy tökéletes étkezés...Na, jó, a zsír egy kicsit meghaladja a dolgokat, de azért örülök ennek a kajálásnak. Puffadt vagyok, lehet, ezért is volt a reggeli 85,2 kg, de gondolom, ez a peteérés miatt van, ami elvileg holnap szabadul ki a kis tüszőcskéből.

5 megjegyzés:

  1. Én is híztam az elmúlt egy hétben (egy kilót... pf), szóval el vagyok keseredve veled együtt. :( És már én sem értem, mi miért van, elegem is van.
    Remélem, holnap kedvesebb lesz a mérleg nyelve! :)

    VálaszTörlés
  2. a peteérés körül mindig "nehezebbek" vagyunk, és attól kezdve tulajdonképen addig, míg meg nem jön!
    szépen kérlek, csak legalább egyszer bírd ki, hogy nem állsz mérlegre 1 hétig! próbáld meg, lééééééccccci, és helyette pl. a centiket mérd!

    VálaszTörlés
  3. Jövő héten, ha minden igaz, akkor szabi, még nem voltunk...:(
    S akkor biztos nem lesz nálam mérleg...

    VálaszTörlés
  4. :) de ígérd meg, hogy nem is kérsz kölcsön senkitől! :)
    és mérd meg magad centikben előtte, utána! :)
    jó pihenést!

    VálaszTörlés