2012. augusztus 19., vasárnap

Még mindig

fáradt vagyok, ráadásul kb. 2kor aludtam el, 8kor keltem. De ma nem szeretném kihagyni a jógát emiatt. Ha törik, ha szakad, megcsinálom.
Súly: 85,2 kg, na innen építkezünk, akarom mondani, fogyatkozunk. A reggeli már tiszta diétás volt :)
Reggeli: 3 sz extr kenyér, kb. 3 g vaj, gépsonka, paradicsom, dinnye
298,1 kcal
43 g ch
6,7 g zs
16,5 g f
Ebédet nemtom, mit eszek.
Ebéd: dinnye, egy marék mogyoró, egy szelet citromos süti
296,7 kcal
4o,3 g ch
11,1 g zs
8,6 g f
Uzsonna: kevés dinnye
58 kcal
13 g ch
o,4 g zs
1 g f
Vacsora: 2 virsli, 2 sz extr kenyér, 15o g túrókrém

2 megjegyzés:

  1. Cseréljünk: alszom én helyetted néhány napig csak öt-hat órát, és akkor átadom neked a hét és felemet. :) Így is, úgy is fáradt vagyok, akkor nekem már tök mindegy. :D
    Most a mogyoróval rámhoztad a mogyoró ehetnéket... még jó, hogy nincs itthon, és zárva minden bolt a környéken... XD
    Remélem, jól vagy, és drukkolok, hogy végre ki tudd aludni magad. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, igyekszem, de jövő hét tele lesz melóval...

    VálaszTörlés