2012. augusztus 4., szombat

Bocs, hogy a

tegnap nem voltam. Egész napos program volt, és este csak ágyba zuhantam...
TEgnap volt a szokásos évi K-ünnepség. Délelőtt 6o embernek, részben a futóverseny résztvevőinek, részben a szervezőknek és segítőknek főztem bográcsost. Du. vendégek, később maga az ünnepség. Fél 9kor keveredtünk haza, vacsit adtam a pulyáknak és fekvés. Ettem tegnap sokat és finomat: lekváros kenyér tejjel, egy fánk, bográcsos, görögdinnye, sárgadinnye, majd egy csirkecomb és egy szelet rántott husi és őszibarack. Nemtom, mennyi lehet 13oo-14oo közé saccolom.
Ma új tervekkel ébredtem. Vagyis mér este úgy feküdtem le. Változtatni szeretnék, stabilan 86 vagyok és stabilan elegem van belőle. Hogy mit változtatok? Még nem tudom, de ma reggel bevásárolni voltam és vettem müzliszeletet, szeretnék visszatérni a régi bevált étkezésre, úgy érzem, vmi nem stimmel a mostanival. És este jógázni szeretnék, újra. És reményteljesen gondolok az augusztus 26-ra...
Reggeli:, vajas pirítós, hagyma, paradicsom, paprika, maradék gabonapehely gyerektől
398,7 kcal
53,1 g ch
13,2 g zs
16,3 g f
Jó tartalmas reggeli volt, erre kellene ráállni, és minél korábbi időpontra hozni az 5 étkezést, mert asszem az egyik hiba éppen itt van, hogy sokx fél 1o körül vacsiztam. És csak délben reggeliztem.
Tízórai: szójatejes banánturmix
172 kcal
31,1 g ch
2,3 g zs
6,5 g f
Ebéd: bolognai szósz rizzsel, paprika, de hogy ez milyen finomra sikeredett!!! Nem akartam tésztát főzni hozzá, jó döntés volt.
356,6 kcal
45,3 g ch
8,9 g zs
15,1 g f
Uzsira valszín dinnye lesz...
Uzsonna: 6oo g dinnye
159,5 kcal
35,7 g ch
1,1 g zs
2,7 g f
Mozgás: yoga for weightloss, nagyon nehéz volt, de nagyon izzadtam, ömlött rólam, s úgy éreztem, kiizzadom minden nyomorúságom...
Vacsora: 2oo g cottage túró, sörretek
218,7 kcal
11,6 g ch
3,3 g zs
36 g f
Összesen: 
13o5,5 kcal
176,8 g ch
28,8 g zs
76,6 g f
Végre egy jó étkezés, bár a ch kicsit sok, de a fehérje meg egészen jó!!! Hát a dinnye, az meglöki a ch-t. De ezekben a napokban nem is tudnék meglenni nélküle. Meg ha nem is veszek, kapunk, tegnap épp egy 15 kg-t...
Most megyek meccset nézni, hajrá v.labdás fiúk!!! Isten áldd meg a magyart ott Londonban is...

4 megjegyzés:

  1. Ha már tudod, hogy változtatni szeretnél, akkor minden beindul könnyedén. A régi bevált módszereknek meg nem hiába az a nevük. ;) Légy jó és kitartás! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a beszéd! Ügyes vagy!
    Holnaptól én is összeszedem magam, csináljuk együtt, ahogy eddig :)))

    VálaszTörlés