2012. augusztus 21., kedd

Csak délben jövök,

mert gyerekfoglalkozás van. Addig is: kilók, mint tegnap, azaz 85...Hétvégére jó lenne legalább egy felest lemenni...
Reggeli: 2 szendvics, 2 icipici süti
282,2 kcal
31,4 g ch
13,1 g zs
9,2 g f
Ebéd: fél adag krumplileves, 3oo g dinnye
24o kcal
41,5 g ch
3 g zs
4,8 g f
Uzsonna: dinnye
174 kcal
39 g ch
1,2 g zs
3 g f
Közbe jött egy hivatali út K-ba, s mivel a  férjem elvitte az autót, busszal kellett mennem, ezért legyalogoltam gyors tempóban kis megszakítással 2,2k km-t, jól esett, el sem fáradtam, csak kitikkadva értem haza, mert a busz tömve volt. Csak a dinnyét kívántam, be is vágtam egy nagy adagot belőle...
Ha felbosszantom magam, vacsira veszek egy kis csirkemellet és cottage túróval meg paradicsommal megvacsizom, hm... jól hangzik...már most megkívántam. Persze, szigorúan a torna után, ami így kb. fél 8kor lesz.
A jóga elmaradása iatt csak azért nincs lelkifurdalásom, mert ma még elgyalogoltam a Lidlbe, jó gyorsan, így ma 3,8 km-t tettem meg gyors gyaloglással, és úgy döntöttem, mozgásnak elég...
Vacsora: csirkemell, chilis pácban, fokhagymaszósszal, padlizsánkrémmel/ majonéz nélkül/ és paradicsom...
259,6 kcal
12 g ch
10 g zs
37 g f
Összesen:
955, 8 kcal
123,9 g ch

27,3 g zs
54 g f
Na, egész jó, csak kevés az összkcal. Pont az az egy étkezés hiányzik belőle, amit kihagytam. Igyekszem pótolni, nehogy lelassuljak. És egy fotó a végére: most egy órája készült, indulás a Lidlbe címen.
Van itt még mit ledolgozni, vannak alattam sonkák...:(


2 megjegyzés: