2012. augusztus 9., csütörtök

Nem enged!!!

NEm enged el a 85 kg, már bele vagyok keseredve...
Reggeli: 3o g pirítós, 3o g mogyorókrém /597kcal/1oo g/, 2 dl sovány kefir
342 kcal
32 g ch
14,6 g zs
19,2 g f
Normális reggeli...
Tízórai: szójatejes banánturmix
172 kcal
31,1 g ch
2,3 g zs
6,5 g f
Ebéd: zöldségleves, pirított csirkemell currys-fokhagymás joghurtszósszal
41o kcal
23,9 g ch
3,1 g zs
71,5 g f
Mindjárt érkezik haza a család, már nagyon várom őket. Egész délelőtt, il. már 2 napja az irodát rendezem, ma nagyjából befejeztem, egyébként, pedig még minsig szomorú vagyok a stagnálás miatt. EGY HÓNAP elment a semmiért!!! Nagyon bosszant...
Küldtek egy láda őszi barackot, puha és mézédes fajta, hihetetlenül finom, így egy fél kilót meg is ettem egy ültömben, ami csak 4 darab volt...
Uzsonna: őszibarack
2oo kcal
45 g ch
1,5 g zs
3,5 g f
Vacsorára megérkeznek a vendégek, rántott cukkini lesz a menü, még nemtom, mivel, talán egy jó hideg lecsóval. Igen, azzal. Még találtam 2 nagy darab cukkinit a kertben.

1 megjegyzés:

  1. Ne légy elkeseredve! Nem tudok már mit mondani a helyzetre, de be fog indulni, amikor be kell neki, és minél inkább őrlődsz rajta, annál inkább fog az őrületbe kergetni, ami cseppet sem használ.
    Fel a fejjel, egy ideig próbálj meg ne foglalkozni a mérleggel. Mérd le magad, centi biztosan ment le. ;)

    VálaszTörlés