2012. augusztus 7., kedd

Rosszul aludtam.

Mivel ahhoz vagyok szokva, hogy a férj vagy egy gyerek szuszog mellettem éjjel, ezért 3-ig nem aludtam semmit. Utána is csak szakaszosan fél 9ig. Ekkor becsöngettek a villanyszerelők, húgy húzzak el az autóval, mert kábeleznek azon a helyen. Így délig még áram sem volt, aztán vizet vették el. Na, jó kis nap.
Kilók száma: 85,1, hétha holnap reggelre sikerül elhagyni a 85 kg-t. Nagyon boldog lennék végre...
Reggeli: egy pohár tej, dinnye /ezt így együtt kívántam meg, semmi káros következménye nem lett
237 kcal
41 g ch
4 g zs
9,5 g f
Ebéd: 2 tükörtojás, füstölt sajt, kenyér
278,9 kcal
17 g ch
15 g zs
18,8 g f
Ebéd második felvonás csirkecomb lesz, meg zöldségleves
Uzsonna: kis dinnye
87 kcal
19,5 g ch
o,6 g zs
1,5 g f
Uzsonna/ebéd2: csirkehús, 3 sz. extr kenyér, sörretek
266,9 kcal
23,5 g ch
6,9 g zs
29,5 g f
 Fél 8ra tervezem a jógát, aztán el kéne menni a Lidlbe egy kis túróért, fehérje nap van a holdnaptár szerint. Azt enném vacsira. De ha lusta leszek, van itthon egy doboz kefir, megiszom azt.
A jóga megint csk terv maradt, nem igazán éreztem magam jól, gondolom, a meleg és a kialvatlanság, ezért inkább nem tornáztam...
Vacsora: 4 dl kefir, a zsírtalan fajtából
132 kcal
18,4 g ch
o,8 g zs
14 g f
Összesen:
1oo1,8 kcal
119,4 g ch
26,7 g zs
62,8 g f
Elég kevés. Örülök, hogy  egyáltalán ennyit is meg bírok enni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése