2013. április 5., péntek

Eldöntöttem, hogy

visszatérek a blogoláshoz. Vlahogy üresebbnek érzem magam, hogy nem írok naponta. Persze nem ígérem, hogy naponta írok, de jó lenne.
A húsvétot túléltük, sok-sok meló volt, nem várt is akadt köztük, de alapjában véve jól zártam. Pedig sok-sok sütit ettem: islert és sajtos pogit főleg. 84,4 kg voltam kedd reggel, aztán szerdán 85, tegnap meg 85,3. No de ma reggel meg 84. Na, ezt ki tudja megfejteni? Közben rendszeresen végzem a callaneticset, a farmerem, a skinny kezd lötyögni rajtam. Rendszeresen: azt jelenti, hogy naponta vagy két naponta. Amikor nem bírok 1oo gyakorlatot végezni, csak 7o-et végzek, vagy volt olyan is, hogy csak 3o-at. Lényeg a mozgás. Szeretnék futni, de egyedül nem megy, apuci pedig még mindig a motivációt várja...:) Lehet, h ma megyünk H-ra a termálba, ha nem esik. Jó lesz!
Reggelire narancslekváros zab-és csírapapit ettem, nagyon pikáns, nagyon finom.
Elmondom a jó hírt: megjapom, amire oly régóta vágom. Itt van:  http://haztartasigep.teszvesz.hu/haztartasi_nagygep/beepitheto_suto_fozolap/siemens_beepitheto_digit_suto_keramialap_1734859181.html
Pont ezt. Hétfőn itt lesz, remélem, szerdára beüzemeljük...

1 megjegyzés: