2013. április 23., kedd

Bocsi,

hogy eddig nem írtam. Valahogy az estéim mindig összebonyolódtak.
Súly: 84,2, de voltam már 83,6 is vasárnap reggel. De mivel vasárnap este lecsúszott egy szelet pizza és némi túrótorta, ezért tegnpra 84,5 lett. De mára csökkent.
Szombaton medvehagyma pestot készítettem, azóta mindig ezt reggelizem extrudált rozskenyérrel, elképesztően finom. Tegnap este ismét futottam, ezúttal 1o kör a pályán, plusz haza, ez annyi mint:  4,28 km, 3o,1 perc, 8,8 km/h átlagsebesség. Büszke vagyok magamra, fogalmam sincs, hogy csinálom, de nehezen hiszem el, hogy én ezt, és ilyen jól...:) Ez is bizonyítéka az akaraterőnek, ami miatt néha nyavalygok. Sebaj, jót tesz az egómnak ez a futás. És a lelkemnek is, mert közben rendezem a gondolataimat és a dolgaimat is.

2 megjegyzés:

  1. Én is szeretek gondolkozni futás közben. :) Egyébként sokkal jobbak az időeredményeid, mint az enyémek. Büszke vagyok rád. :) Csak így előre, tovább! (Nekem meg össze kéne szednem magam.)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Julcsi, jól esnek a szavaid!!!

    VálaszTörlés