2013. április 19., péntek

Tegnap

már nem volt időm írni, pedig nagy durranás volt a tegnapi futásom, legalább is úgy éltem meg. 3,4 km, 26,2 perc alatt, majdnem megőrültem, annyira jó volt. Ez annyi mint 8 kör, plusz hazáig a pályáról, ami még olyan 6-7oo m. Ma megpróbálok bevállalni 9 kört, mert aztán egy ideig nem lesz futás. Holnap táncház, vasárnap pihi, hétfőn callaneticset szeretnék, esetleg kedden, majd szerdán-csütörtökön Mv-en leszünk országos találkozón.
Mai kaja:
reggeli: tejbezab
Tízórai: krémtúró, vaníliás, házilag, diétásan
Ebéd: savanyú káposzta leves, csipkebogyós vörösborban sült csülök, vörös káposzta, máj és gomba rizzsel. Nagyon jól laktam. Nem is aggódom és nem is sajnálom, mert a csülöknek csak a húsos részét ettem, még bőrt sem csipegettem.
Futás:

Na, ez ma így sikerült, s milyen jó volt...:)

2 megjegyzés: