2013. április 15., hétfő

Nagyon keményen

indult a reggel. 84,8 kilóval, azt hittem, a falhoz vágom a mérleget, hisz 7kor vacsiztam, nem később, és mégis. Hisztiztem egyet, mire a férjem rám szólt, h nem tehetem ezt a családdal. Igaza van, a fenébe is, valóban nem. Aztán visszafogtam magam, és befelé ordítottam és rágódtam tovább. Aztán elmentünk Nk-ba, van egy szuper új turi, amolyan bútoros és limilomis, amit imádok. Gyorsan vettünk tök olcsón két nagyon szép széket a konyhába, majd apa tovább ment N-val Ny-ra. És engem ott hagyott a turiban, nehéz volt elhinni, de várt rám 25 perc gyönyör. Klassz evőeszközökkel, habverőtállal, teflonkanállal, hátizsákkal meg apróságokkal indultam el onnan. Csak a gond annyi volt, h ez a turi a város legeslegszélén volt, s bár gyalogolni nem volt kedvem, de azért másfél km-es gyors sétát lenyomtam. Az irányt egy újabb turi felé vettem. Ott elég drágán megajándékoztam magam egy klassz velúr cipzáros felsővel, majd elindultam egy másik turi felé, átmentem az átjárón, és talákoztam egy kollégámmal. Megfordultam valamiért, és akkor láttam, h egy turit kihagytam, ahol épp ma volt árucsere. Így visszarohantam, és a buszig a maradék időmet, egy bő fél órát még ott töltöttem.  9 db. ruhával jöttem ki. Na, jó, ebből 2 a Sári lánykáé, a többi az enyém. Van egy címkés fekete naci, nyári naci, rövid és hosszú ujjú póló és klassz ing.  És fogalmam sincs, hogy mit keres a fogyis blogomban egy turis sztori.
Mire haza értem, már csak 84,4 voltam, és elégedetlen.
Reggeli: kínai keles sajtos rántotta, egy zsömle. A héten lassan egy-egy kis ch már kell, h menjen.
Tízóraiztam egykor egy almát.
Ebéd: spenótfőzelék, grillezett csirkecomb.
Vacsora: ua., mint az ebéd.
Ja, és vettem spirulinát, ma azt olvastam, segít beindulni stagnáláskor. Meg egyébként is, kiváló fehérje és CaMg forrás. És mától újból randizom a mályva teával. Remélem nem eredménytelenül!!!
Konyha rendben, kicserélték a csillárt és holnap fogok seperni, felmosni, mert eltört a seprű. A férjem megjegyezné, hogy kár, mert akkor nem tudok sehová sem menni...

2 megjegyzés:

  1. Mennyi turi van nálatok, és mi mindent lehet venni! :)
    Gondolom szép nagy konyhád van. Nekem is az minden álmom, hogy ezt a kettőt jobbra lépek és vége van konyhát, soha többé ne lássam. :s
    Nagyon mókás, olvasom amit írtál és a spirulina-t nem tudtam mi, ezért ráfeküdtem a guglira. Kapszulában vagy porban szeded?
    Nálam is jármű a seprű :D
    Puszim

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Turi: függő vagyok! Kikapcsol, bekapcsol, jókedvere derít, mint minden egészséges nőt...:) Ha egyszer eljössz hozzám, elviszlek magammal...:)
      Konyha: nekem soha nem elég nagy a konyha...:) Bár asz átrendezéssel most nyertem egy kis teret, amit rögtön bezsúfolok egy fotellel és egy kis asztallal azok számára, akik kávéznak, és majd ha szert teszek egy kisebb kis asztalra és két kisebb fotelre, akkor már ketten kávézhatnak ott.
      Spirulina: most éppen tablettát vettem, de ez a legjobb, mert egyszer a kapszula szétolvadt a torkomban és kijött az orromon a por. Nem volt kellemes. Por formájában nem ismerem.
      Pusz

      Törlés