2013. április 8., hétfő

Hajrá fehérje diéta!

Ketten is jeleztétek, kedves olvasóim, hogy érdekel benneteket a diéta. Ezért leírom minden nap, étkezésekre lebontva, hogy mit eszem, és milyen tapasztalataim vannak.
Nos, ott kezdeném, hogy biztos, ami biztos alapon tegnap még bevágtam egy szelet csokitortát anyáméknál.
Jól esett. Akkor vissza a mai naphoz.
Reggeli: 2 főtt tojás, kínai kel, gépsonka, torma, lenmag, tökmag olaj. 
Két evés között: magvak mix, kb 6o g
Ebéd: gombás-túrós csirkemell brokkoli ágyon.
Ezt találtam ki, de hogy ez milyen finom lett...Így néz ki:
Recept: brokkolit rózsáira szedve /elég nagy darabokban hagyva/ előfőzöm. Csirkemellet aránytalanul összevagdostam, sóztam, borsoztam, előpirítottam. Gomba konzerv volt, nem igényelt semmilyen elő tevékenységet. Hőálló edényt kiolajoztam tökmagolajjal, bele brokkoli, rá a husi, rá a gomba, rá egy doboz cottage túró light. Enyhe sózás, borsozás, és gazdagon megszórtam még szurokfűvel. Be a forró sütőbe, pirítgattam egy ideig. És kész. Nem vagyok oda a brokkoliért, de ez nagyon ízlett. Férjecském is nagyon dicsérte.
 Most elmegyünk egy barátunkat felköszönteni szülinapján, remélem, nem lesz semmi zabálás. Vagy ha igen,c sak húst fogok enni, ha lesz...:) Bár úgy hallottam, hogy narancsos mascarponés torta készül. Jujjjj.......

1 megjegyzés:

  1. Egy fél szeletke torta még belefér... :D Vagy több lett? :D
    Ez a csirke meg... kedvet kaptam hozzá! Csorog a nyálam... :P

    VálaszTörlés