2013. április 7., vasárnap

Megint a

totális elcsüggedés küszöbén. Mai súly: 85,8...:( Igaz, hogy volt szülinapi vacsora, de nem vadultam, és a napi kalóriamennyiség sem haladta meg az 14oo-at. Annyira, de annyira el vagyok kenődve, nem tudom, hogy ez a naptalanság, vagy mi a fene, de ez így nem lesz jó. Nem tudom most elfogadni és szeretni magam, pedig tudom, hogy egy évvel ezelőtt ez volt a legfőbb motiváció, de most már tényleg annyira, de annyira elfáradtam, hogy csak meredek magam elé, és alig létezem. A családom is érzi, sajnos kiabálok néha a  gyerekekkel, türelmetlen vagyok, beszólok apucinak,pedig nem is adott rá okot. Valami nincs rendben, és tudom, hogy nem a pajzsmirigy vizsgálat, vagy az orvos fogja megmondani a tutit, hanem csak én tudom a választ. De még nagyon el van rejtve, és nem tudom, hogy bányásszam elő....:( Mindig rajtam múlik, tudom, és nem is merem kimondani, hogy MINDENT MEGTESZEK!. MA reggel volt egy kis halvány napsütés, vékony fátyolfelhők mögül, de már az is elment. Sajnos mindig kapaszkodok valami külsőségbe, amiről azt hiszem: naezazokannakhogynemfogyok, pedig máshol kell keresnem a választ. DE HOOOOOOOOL?????
5 perccel később...
Na jó! Seggberúgás következik. Mivel jövő hétre semmi extrát nem tervezünk, el kell érnem, hogy beinduljon az anyagcserém. Eszembe jutott, hogy 2 évvel ezelőtt egy fehérje diétával 12 nap alatt 7-8 kilót fogytam.Utána visszahíztam, mert a mozgást is abbahagytam, /akkor norbiztam vagy 3 hetet/, és az evést is folytattam. Súlyt megtartani profi módon tudok. Az elmúlt fél év ezt bizonyítja!!!! És ha lemenne most is 7-8 kiló, ha vissza is jönne 1-2 belőle, akkor is nyernék. Azt hiszem, jöhet a fehérje diéta. Holnaptól!!! Nem kell éheznem, sok ZÖLD-ség és sok hús, tojás és tejtermék. És nasinak du. és este jöhet a szotyi, tökmag, mogyoró! MEG KELL CSINÁLNOM! És főképpen bíznom benne, hogy sikerül.

2 megjegyzés:

  1. Annyira együttérzek most veled, de teljesen komolyan! Sajnos irtózatosan sok kekszet-csokit-islert (és ki tudja, mi egyéb szemetet) megettem az elmúlt időszakban, úgyhogy sürgősen le kellene állnom. Ez a fehérje diéta nekem is tetszik, de majd eldöntöm magam...
    Drukkolok neked nagyon! És elvileg jön a tavasz is, úgyhogy hátha dob a lendületen majd ez is. :)

    Ja, és tetszik a sütőd, használd majd EGÉSZSÉGGEL ÉS ÖRÖMMEL!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!! Majd osztom a tapasztalatot a fehérjediétáról...:)

    VálaszTörlés