2013. április 16., kedd

Kölcsönösen haragban vagyunk

egymással: a mérleg és én. A mérleget én stresszelem, ő meg engem. De valamiért az az érzésem, hogy az én kezemben van a hosszú távú békesség kulcsa. Csak tudnám, hova szórtam el... Hirtelen elfelejtettem, amikor ma reggel 84,5 kilót láttam. Pedig a mályvatea becsülettel megtette a magáét.
Reggeli: zabpelyhes banánturmix.
Tízórai: vaníilás krémtúró szteviával.
Ebéd: avokádóban sült tojás és lecsúszott egy csokis-banános-fahéjas muffin. Ez utóbbi nem volt éppen diétás. De hogy az avokádóban sült tojás milyen finom.... Íme:


Azt hittem, mindkettőt megeszem nagy éhségemben, de csak eggyel birkóztam meg. Vacsi lesz a másikból, mert senki nem kapott kedvet hozzá...:)
És akkor fotók a konyháról - kár, hogy nincs előtte fotó...:
Azóta terítő is van a kis asztalon!





2 megjegyzés: