2013. április 14., vasárnap

Zűrös volt

az elmúlt két napom. De súlyom volt 83,8 is, ma reggel 84,3 volt. Nagyon rosszul étkeztem, nem is panaszkodom. Ma feltöltő napot tartok, és már annyira ki voltam éhezve egy kicsi ch-ra, hogy ma rendesen feltöltekeztem. Névnapozás volt, így lecsúszott kis rántott husi és 4 szelet finom süti. De sebaj, holnaptól folytatom, és mivel a  konyha 9o %-ban kész, holnaptól ismét lehet rendszeres életet élni. Egész testemben izomlázam van a tegnapi takarítástól, de nagyon szép lett minden, majd készítek képeket.
Őrület, még mindig van 3 doboz, pedig már hármat kipakoltam, és ahogy a férjem megjegyezte: 3 órája pakolsz, és semmi látszata sincs, sőt.MEGŐRÜLÖK. Ez most az a rész, amikor a sok bezsúfolt apróságot szét kell szedni, és elosztani vagy kidobni.  Közben 7kor vacsiztam, egy kis kínai kelt összekevertem fél doboz cottage túróval, kefirrel, egy csirkecombbal és hagymával. Még jön egy kis szotyimotyi. Be akarom fejezni a konyhát, de egy feneketlen lomtár lett most belőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése