2013. április 6., szombat

Amennyire

lelkes voltam a tegnap, annyira lelombozódtam ma reggel a súly láttán: 84,9 kg. Hát, nem értem. Nem tudom, mi a baj. Hétfőn megyek vérvételre, a pajzsmirigy hormonokat nézzük.
Tegnap egy bő órásra sikeredett a callanetics, sikerült mindent maximumon végezni. Így néztem ki közben, sajnos elég rossz a kép, mert sötét:




Nagyon megszerettem ezt a tornát, olyan, mintha pihennék közben. Futni akartam, de az a fránya motiváció tegnap sem érkezett meg, egyedül meg nincs kedvem a roma telephez közel futkorászni sötétben. Máshova pedig nem nagyon lehet menni a meredek dombok miatt. Mai mozgás is meglesz, táncház lesz, alig várom!!! Az egy igazi kardió mozgás lesz, azonban utána szülinapra kell mennünk és nem akarok, a kajálás miatt. A táncház után pedig úgy sem fogom kibírni, hogy ne egyek, de majd meglátjuk, addig összemeditálok valahonnan egy kis erőt hozzá. Minden esetre, biztos, ami biztos, reggelire bevágtam egy nagyon fincsi főttsonkás-hagymás-sajtos rántottát két tojásból. Reggelire egész jó ez, aztán irány a takarítás!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése