2013. április 9., kedd

Az este

szerencsére normális étkezést tudtam folytatni. Ettem egy szelet sült karajt, nagyon finom volt, egy kanálnyi majonézes krumplit, egy fél szelet rántott husit, csak tojásos bundában és egy kicsi szelet tortát, gyümölcstorta volt, nagyon finom. Soknak hangzik leírva, de nem volt sok. MIndezt 8 körül, majd hazajövet fél 2-ig bújtam egy könyvet, s közben tökmagot ettem. Mai súly: 84,9 kg. Egész szép, de igazából az a félelmem akadt, hogy majd 84 körül megint leáll. Na, semmi pánik, menni fog, mennie kell. Ezt a diétát élvezem, jól lakok, finom, tápláló ételekkel. Mai terv du. egy callanetics, s aztán beígérte a férjem a futást is, ha összejön, akkor abba is belevágok.
Reggeli: maradék brokkolis csirke, megspékelve egy lapkasajttal és egy kemény tojással.
Két evés közt: szteviával édesített natúr joghurt, magvakkal megszórva. Szükségem van az édes ízre, na. 
Ebédre sertés flekken lesz salátával /fejes saláta, uborka, cottage túró, nemtommégmi/.
Teccik ez a diéta: nagyon finom lett az ebéd. Íme:
 Vettem tarját, négy szeletet. Asszittem, hogy megbírok majd enni kettőt. Egyet bírtam, jól laktam. Nos, a tarját kipotyoltam, megsóztam, megkentem mustárral, hirtelen kisütöttem olívaolajon, de csak annyira, hogy megpuhuljon és szaftos maradjon. A húst egy fél lapkasajt díszíti. Köret: pár salátalevél, kevés uborka, natúr túró, kevés torma, magvak, rá tökmagolaj, és kész. Nagyon finom volt, jól esett.Vacsira sztem marad ugyanez. Holnap húsmentes ebédet szeretnék, reggelre fogok beiktatni egy kis gépsonkát salátával és sajttal. Ebédre pedig spenót lesz tükörtojással. Vettem friss spenótot, nem rajongok érte, de a diéta kedvéért megeszem majd.
Vacora: tarja, saláta. Kicsit megvariáltam: salátába nem tettem magvakat, a többi ua., a húst pedig nyakon öntöttem egy kevés tejszínnel,, amit aztán ráöntöttem a salira. Hát mit mondhatnék: nagyon finom volt. Előtte lenyomtam 55 perc callaneticset. A legtöbb gyakorlatból 100-at csináltam. Kemény azért, de egyre jobban megy.
Ma este is olvasást tervezek, szotyizással egybekötve. Basszus, nem akarok rászoni, de azzal nyugtatom magam, hogy jót tesz az emésztésemnek. Végül is a fehérje diéta megenged valamennyit. Azért 6o g-nál nem sozktam többet enni.


2 megjegyzés:

  1. Szotyi jó kis vérképző, meg segíti az emésztést... De azért ne minden nap egyél 60 g-ot, mert az sem jó. :)
    Tetszik az új háttered. :)
    Holnapra én is spenótot tervezek, micsoda véletlen! :D

    VálaszTörlés
  2. Kszi, Julcsi, nekem is teccik...:)
    Közben eszembe jutott, hogy holnap gyűlésre kell mennünk, ezért lehet, hogy reggeli lesz a spenótból. Tükörtojással!

    VálaszTörlés