2013. április 10., szerda

Ma sikerült

fél ötkor reggeliznem végre...:) Gyűlésen voltunk, utálatos volt, fáztam, igaz vékonyan is öltöztem. Volt egy kis kajálás, de nem maradtunk ott. Inkább beugrottunk Nk-ban egy új turiba, minden apróság fél árban volt, ezért vettem is egy icike-picike kis lábast, néhány evőeszközt, 6 db. gyönyörű kék cserép müzlis tálat, meg 6 darab klassz poháralátétet. Még tudtam volna vásárolni, ha D. bácsinak nem kellett volna 4re haza érnie. Aztán gyors menetben megfőztem a spenótot, csak tejszínnel sűrítettem és készült hozzá egy tejszínes rántotta, egy lapkasajttal. De még előtte megettem egy fél bögre magvas joghurtot. Íme az ebéd:

Mivel nem volt "kötőanyag", a tejszín kicsit kivált a spenótból, de annyi baj legyen, finom volt. Bár nem igazán lehet a fehérje diéta első napjaiban, én azért csempésztem bele egy kis fokhagymát. Anélkül nem vagyok hajlandó megenni. Vacsi még nemtom, mi lesz. 
Mire haza jöttünk iszonyat por és felfordulás, törmelékek hada fogadott a konyhában, mert itt jártak a villanyszerelők és átkötötték a vezetéket. Erre kitaláltuk, hogy holnap neki fogunk és kifestjük a konyhát. Z. fog majd segíteni, mindez pedig azt jelenti: ma ki kell pakolni. Én jöttem az ötlettel, ha már úgyis tiszta por minden, és a falról is le kell szedni a 3o tányért, akkor fessünk ki, s mindent a tiszta falra teszünk vissza. Na ebben hamar megegyeztünk, és egyáltalán nem bánom, nem félek a melótól, mert legalább szép lesz végre a konyha. 5 éve nem volt festés, vagyis amióta ideköltöztünk, nem volt.
Vacsorára sali a következőkből: salátalevél, medvehagyma, mozzarella, halkonzerv, torma, kefir, plusz egy csibevirsli. Saláta itt:
Még tervben van pár szem mogyoró és egy kevés szotyola.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése