2013. április 27., szombat

Ismét egy

bocsi, de zűrös hét volt. Megvolt a talákozó, nagyon jól telt. Voltunk retro koncerten, ami abból állt, hogy egy régi jó haver és kolléga néhány cimbijével régi lgt, omega, illés, bojtorján dalokat adtak elő, meg volt sok és hosszú és unalmas előadás, meg sok rég nem látott kolléga. És volt éjjel 3ig duma szerdán, meg éjféli zaba, no de végül csak 2o deka plusszal jöttem haza. Tegnap folyadék nap volt, és ma reggeli súly: 83,2 volt. Örvendetes. De köszönhető ez sztem a tegnap esti futásnak is. Rohadt nehezen ment, azt hittem kiköpöm minden belső részem, mert ugye energiát az eddig beépültből kellett elvenni, mert nem ettem, plusz még a fehér éjszakát sem pihiztem ki. De: 4,54 km, sebesség nem volt olyan jó, 8,1 km/h, és 32,2o perc. De akkor is büszke vagyok ismét magamra, ja és 11 kör, vagyis eggyel több. Ma táncház lesz a mozgás, nagyon várom, szeretem!
Kaja: medvehagymás, zöldhagymás rántotta, bundáskenyér, diétás meggyleves, lasagne. Főztem töltikét is, de abból majd holnap eszem. Kissé keleties ízekben főtt, de nagyon finom: pipi, marha és sertés husiból, kis curryvel, medvehagyma pestóval, sóskával, nagyon finom lett!!!

1 megjegyzés: