2013. február 28., csütörtök

Óhhhhhhhhhh,

fogalmam sincs, miért és miért vagy miért, de nagyin rég nem voltam ennyire depis. Nagyon, de nagyon rossz a hangulatom. És csak magamban morgok, a családra nem terhelhetem...
Megjött. A hasam akkora, mint egy 6 hónapos babás has. Bár inkább az lenne...És be is csokiztam éjszakára. Adtam a mély torkú békának a hasamban.És még lelkifurdaláshoz sincs erőm. Fogalmam sincs, mi van velem. Esküszöm, ilyen gondolataim vannak, hogy inkább visszahízok. De ezt a szart már nem bírom tovább.

5 megjegyzés:

  1. Azt azért tessék elfelejteni, hogy visszahízol! Néha nem árt bűnbe esni, de utána úgyis visszaállsz.
    Egyébként lehet valami a tavaszban, mert a héten én is sokat zabáltam, meg is undorodtam magamtól és a gondolataimtól, úgyhogy hétfőtől zöldségre ítélem magam meg futok, meg minden.

    Tényleg jót tenne neked, ha felhagynál a kúrával, nézd meg, hogyan reagál arra a szervezeted, az agyad, a gondolataid, és akkor kb. néhány hét után meg újult erővel kezdhetsz bele. Gondolkodj el valami hasonlón.

    Azt meg tényleg verd ki a fejedből, mert nem fogsz visszahízni, okosabb vagy annál, most a hormonjaid beszélnek belőled, nem Te! :)

    Légy jó!

    VálaszTörlés
  2. Ezzel én is egyetértek, szerintem is hagyd kicsit abba, aztán kezd újra.
    Én a helyedben, ha ennyire nem megy, változtatnék módszert. A kalóriaszámlálás eddig segített, de most már lehet, hogy valahogy hozzászokott a szervezeted, és nem akar már reagálni. És ez a módszer sem működik mindenkinél. Lehet, hogy én gondolom rosszul, de hátha így van. Ha pedig jól ment a futás, ne hagyd abba, run Forrest, run!
    A depinél pedig segíthet a paradox intenció- csak mondogasd magadban, hogy depis akarok lenni, nagyon, és még rosszabb hangulatot akarok, de rögtön, és magamba akarok roskadni teljesen, és mindent feladok, aztán ilyenkor pont az ellenkezője történik, hirtelen nevetségessé válik az egész, és megfordul minden.Na, jól elpszichológizáltam, de most pont ilyen témákkal foglalkoztam, ezért írtam le. Sok puszi Csíkból, ha nagyon nem bírod, gyere ide, oszt együtt folytatjuk

    VálaszTörlés
  3. Köszi, lányok! Sajna, depi tovább tart. főleg a mai, 85,4 kilós bálnasúly miatt is. Az az igazság, hogy a kalória számolás módszerét megszerettem, mert nincs benne különösebb korlátozás, csak olyan, ami főképpen a mennyiséget érinti. Én nem bírnék egy komoly diétát, ami tele van korlátozással. Inkább asszem, annyit csinálok, hogy nem számolok, hanem csak figyelek.
    Ingrid, hidd el, hogy már most beülnék az autóba és indulnék Csíkba, olyan rég jártam arra. De k. messze vagytok, mint a nyuszika. Apropó, tudod, h idén 15 éve fejeztük be az egyetemet? Nem szervezünk találkozót?

    VálaszTörlés
  4. Érdekes, hogy vannak módszerek, amelyek teljesen ellent mondanak a kalóriaszámlálásnak, és mégis működnek. Ezen gondolkodtam el a múltkor. Mert pl. az Update módszernél, akár megeheted a többszörösét is a szokott kalóriáidnak, mégis fogysz, mert a szénhidrátot 12 után nem fogyasztod, de utána mindegy mennyi kalóriát viszel be, ha az fehérjéből és zöldségekből áll.
    Igaz, én még nem próbáltam, de ismerek olyant, aki 20 kg-t fogyott vele.

    A találkozóról semmit nem tudok, nem hinném, hogy valaki kézbe venné a szervezést. Bár jó lenne. Na, megyek is, női imanap lesz. pusz.

    VálaszTörlés
  5. Remélem, hogy minden rendben veled, és csak azért nem írsz mert nincs időd. Meg azt is hogy jobb már a kedved. :)
    inkább ne hízz vissza! ;)
    Puszim, és nagy ölelés!

    VálaszTörlés