2013. február 7., csütörtök

Végre beindult!

A súlyom: 83,5 kg, ami akkor volt utoljára ennyi, mikor éheztem egy napig. De ez most nem éhezés után van, hanem natúrban. És örülök neki.
Reggelire ezért gyorsan főztem magamnak zabpapit, ma eperszörppel és kevés kakaóval ettem, majd utána megettem egy tönkölykekszet. Tegnapi beszámolómból kimaradt a tegnapi alkotás. De ide is behozom, hogy lássátok, olvassátok, ízleljétek, mert nagyon finom lett. Rumos-kakaós tönkölykeksz:
Recept: 25 dkg tönkölyliszt, 2 ek. kakaó, 5 dkg zabliszt /én pehelyből daráltam/, 2oo g görög joghurt, fél kk szódabikarbóna, 2 ek. vaníliás tejsavópor /Müllerből/ - ez elhagyható, rumaroma, édesítés ízllés szerint, én folyékony szteviával édesítettem, egy tojás. Minden összegyúrsz, vizes kézzel golyók, szétlapítás, sütőlap, kb 18o fokos sütőben 2o perc, max. Legközelebb kinyújtom és pohárral kiszaggatom, pusztán az esztétikum kedvéért! 
Volt, aki fasírtnak nézte, sebaj, legyen akkor mától az ő neve: Rumos-kakaós tönkölyfasírt...:)
Én jutalomfalatkáknak nevezetem el az este, mert annyira jól esett, hogy úgy éreztem, jutalom a testemnek, annyi szenvedés után /rántott húst, fasírtot nem akarok látni egy ideig/, meg is ettem vagy hatot belőle.  
Ebéd: palócgulyás, palacsinta tönkölylisztből, nemdiétás baracklekvárral, 2 db. Uzsonna keksz, vacsora palócgulyás, kefir. Így ez lett a mai kajálásból:

 
És ebből:
 
Összességében elégedett vagyok a mai menüvel!
Ja, jut eszembe, úgy néz ki, szombaton felveszem a bridzsitdzsonsz ruhámat, meghívtak bennünket egy bálba az egyik testvértelepülésre. Na de elég minden napnka a maga baja.
Ja, és ma még készítettem egy szappant, olívából, kókuszzsírból, szójaolajjal, sheavajjal, teafa illóval. Persze az új formába öntöttem, és csak két nap múlva veszem ki, mert az olívás szappan nehezen keményedik. A felét színeztem kurkumával, gyönyörű vörös lett tőle, de asszongyák az okosok, h végül megsárgul, sebaj, mert az olíva meg fehéredik. De roppant kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése