2013. február 26., kedd

Mivel nagyon

lelassult az emésztésem a múlt héten /szerintem túl sokat szorongok/, este kénytelen voltam bevenni dulcolaxot, ami hajnalban fel is ébresztett, így a mai legkisebb súlyom 83,3 kg volt. Sebaj, lesz az reggelre egy kilóval több is. Szóval, dagadt disznó vagyok, megnéztem a combom semmi nélkül és még mindig nagyon csúnya, hájas, narancsbőrös...:( És rettentően el vagyok keseredve, mert nem megy a fogyás. Közben agyalok, hogy miért nem. Ha hormonális oka lenne, akkor eddig sem kellett volna fogynom, sőt, úgy érzem, rendeződnek lassan ezek a dolgok! Franc essen bele, nagyon fáradt vagyok, depi vagyok, nem akarok fogyókúrázni már, de vékonyabb akarok lenni, de úgy érzem, hogy lassan minden erőmet felemészti ez az egész. Azt reméltem, elérem legalább a 75 kilót, és itt szarakodom két hónap 3 kilójával, amit gyakorlatilag majdnem 2 hét alatt adtam le január elején.  Észbontó már ez az egész. Fáradt vagyok mindig figyelni, mindig vigyázni, mindig arra gondolni, h mozognom kell, fáradt vagyok a sok lelkiismeret furdalástól, melyeket sokszor el is nyomok magamban. Nincs az a biztatás /bocs/, ami most erőt adna. Magamból kellene, de úgy érzem, már nincs honnan.
Mai nap:





2 megjegyzés:

  1. Szia Julikám,
    tudom, hogy ez marhára nem vigasztal majd téged, de én is hasonló cipőben vagyok. Az utóbbi 1 hónapban 2 !!!! kg jött fel rám. Mintha feldagadtam volna. Persze, nem is mozgok. Úgyhogy hétfőtől kezdem a szokásos joghurtos narancsos diétámat, az hetente 1 kgt levisz és könnyű tartani. Úgyis böjtben vagyunk. Már várom a jó időt, hogy biciklizhessek. Puszi.Amúgy a képeken nagyon jól nézel ki!!

    VálaszTörlés
  2. Szia, Ingrid! Én már úgy érzem, nem akarok semmibe belevágni, mert nincs erőm hozzá, lesz, ami lesz. Lehet, hogy pár nap múlva meg itt fogok ujjongani, hogy lement ennyi vagy annyi, vagy siránkozni, hogy meg sem mozdulok. Elfáradtam.
    Sajnálom a plusz kilóidat, bár én lennék megijedve, hogy fölszaladt rám két kg plusz...:) Még itt van vagy 13, amitől meg fogok vhogy szabadulni. Puszi, sok sikert! Milyen az a joghurt-narancs diéta?

    VálaszTörlés