2013. február 25., hétfő

Bocsánat!

Egy hete jelentkeztem utoljára, de nem volt kedvem a héten bejelentkezni. Nem mintha nem lett volna jó a 2 és fél nap kikapcs, nagyon jó volt, de egész héten utána tiszta depi voltam, nem számoltam, ettem, de nem zabáltam bicikliztem, súlyoztam, mégis ma reggel 85 kiló voltam. nemtom, a telihold-e vagy a 2 na múlva esedékes jeles nap. de nagyon elszomorít. megint bálnának látom magam, megint értelmetlennek érzek mindent és főképp, elkezdtem rettegni, hogy visszahízok...:(((((((((((((((((((((
Ma, telihold lévén, böjt nap van, léböjtöt tartok, bírom, hol könnyebben. hol nehezebben, de le van lassúlva az anyagcserém, és ez a böjt sem olyan, mint máskor. Nem érzem könnyebbnek magam...:(
Meglátjuk. reggel, mennyi értelme volt.

3 megjegyzés:

  1. Nyugi, a hold az oka! :) Igyál sok zöld teát, és na aggódj! ;) Nem szabad rettegned, mert nem fogsz visszahízni! Bízok benned! :)

    VálaszTörlés
  2. Koszonom. Sajnos a zold tea nekem szorulast okoz. De ittam cekla- es kaposztalevet...

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, hogy nálad így hat a zöld tea, pedig annak pont anyagcseremozgató hatása van. A másik kettő is finom, egy kis cékla nekem is jöhetne. :D Nyami. :) Szép napot!

    VálaszTörlés