2013. február 11., hétfő

Kicsit bekavart

a hétvégi bálozás, és bevallom, bosszant. Nem is kicsit. Szombat reggel szépen 82,9-re mentem, és naponta érzékelhető volt a fogyás. A tegnap reggeli 83,5-re még nem mondtam semmit, mert későn ettem, fáradtság, kialvatlanság, vízvisszatartás. Gondoltam, ma reggelre rendeződik. Frászt. Mindenféle reggeli dolgok után is csak 83,6 voltam. Vajon csak 4 napig tartott a folyamatos fogyás, most meg megint kezdődik a szarakodás? Fenébe! Pedig a tervem az, hogy két-három hét múlva meglátom a hetest, húsvétra pedig megközelítem a 75-öt. Pfúúúúúú, nemtom.
Reggeli: egy avokádó. Istenem, de szeretem, igaz, megettem a napi zsíradagom 8o %-át. Kicsit gáz. De ez van. Legalább egészséges. Ma este vendégek jönnek, kínait készítek, igyekszem nem belakni.
Ebéd: húsleves zöldséggel, egy kakas- és egy gyöngytyúkcomb, semmi nélkül.
Vacsi: saláta gépsonkával, főtt tojással, és 2 sz. brownies. A zsírt jócskán túlléptem, bár sztem nem volt reális vmelyik kajámban, pl. a salátáben, mivel nem tettem bele olajat, és abban, amit beírtam volt. Na nem baj. Volt egy fél óra jóga, s ha lesz kedvem, este még szobabiciklizek egy könnyűt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése