2013. február 14., csütörtök

Íme a nagy /be/futó!

Hú, a futás ma is összejött. Annyira örülök. És igen, ma jobb voltam, kb. 7o-8o m-rel futottam többet és a sprint is keményebb és hosszabb volt. Holnap nem lesz futás, mert vendégek jönnek, viszont
szombaton megjavítják a biciklimet. Alig várom, mert nagyon hiányzik. Szépen fel fogom építeni a kis mozgásaimat, bicikli, jóga és kocogás témában, főképp. Jó lenne még egy kis súlyzózás is.
Ma termékeny napom volt. Volt benne a futáson és a melón kívül hajmosás egy hétfőn készült samponnal, amivel eddig azért nem dicsekedtem, mert nem tudtam, hogy mi lesz majd vele, ugyanis szétváltak az összetevők. De ha felrázom, akkor egész jó, és ma mostam vele hajat, és szuper végeredmény lett, hidratált, göndör haj. Mi van benne? Maradék szappanok lereszelve, szűrt víz, illóolaj, eukaliptusz, glicerin és svéd keserű. És a jó hír még, hogy nem kell leöblíteni, teljesen olyan, mintha "normális" samponnal mosnál hajat.
Aztán ma készült egy pattanások elleni arckrém is Sárinak, szegénykének elég csúnya pattanásai vannak. Ez szőlőmag, olíva, mandula, olajokból van, van még benne méhviasz, kakaóvaj, és illók, bergamott, citromfű, levendula és teafa, vmint szűrt víz. Sztem nagyon jó lett, várható eredmény sztem 2-3 hét.
Aztán készült még ma szappan is, lila-rózsaszín akart lenni, egyelőre vörös-méregzöld lett...:) Holnap készül kép, szív formájú lesz.
Ami a kaját illet - mivel ez egy fogyis blog...:) - elég rendesen ment ma is. Reggeli zabpapi volt, búzacsírával, almák, ebéd, meggyleves és lencsefőzelék, vacsi sonkás tükörtojás lapkasajttal, és futás utána egy alma. Mindez:
  
és:
 
arány:
 
Elégedett vagyok, több, mint jó!

2 megjegyzés:

  1. A futás miatt minden elismerésem. Ezeket a szappanokat és társait tanultad valahol hogyan kell készíteni? A múltkoriak is nagyon szépek voltak. Én nem használok szappant, csak folyékonyat, de az arctisztítóm már olyan amit a Julcsinál láttam, kávés. Nagyon tuti, szeretem. Lehet rákéne szoknom. :) Te jössz márciusban a talira?

    VálaszTörlés
  2. Sajna nem tudok menni. Szappanfözést netröl tanultam és igazi hobbimmá vált. Föképp az érzékeny böröm miatt szoktam rá. Majd küldök neked is egy szappant ha jönnek Andiék vagy megyünk mi. Puszi

    VálaszTörlés