2013. február 8., péntek

Megható és dézsávüs

érzés volt, amikor a mérleg ma 83,1 kg-t mutatott. Egészen jó érzés, utoljára elég rég éreztem ezt. Ha belegondolok, hogy hétfőn még 84,t voltam... Na, nem filózok ezen, nem is akarom és nem is tudom megmagyarázni.
Ma elég sok meló volt, ezért a reggeli kimaradt. Ebédre palóclevest és házi hamburgert ettem. Annyira jól esett!!! És sok hagymát is, már régóta kívántam.
Du. készítettem egy újabb adag kekszet, ezúttal gyümölcsjoghurttal és túróval. Nem lett olyan finom, vagyis nem lett édes. De a gyerekek lekvárral szeretik. És én is.
Uzsonnára vaníilás banánturmixot készítette, imádom. Vacsira meg lesz egy sonkás saláta. És jó is lesz...:)
Finom volt a vacsi, és jó volt a mai étkezésem is, íme:


És:


Még fogok egyet bringázni, igaz, nem javult meg, de könnyű fokozaton fogok tekerni egy fél órát, az is valami. Jógázni nem volt kedvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése