2013. február 13., szerda

Ismét mérlegmizéria, ismét nem értem-játék!

Az írtam volt régebben, hogy érzem, amikor fogyok, és kevesebbet mutat a mérleg. És eddig nem csalódtam soha. Ma reggel megint ezt éreztem, de a mérleg mutatott 83,6-t, később pedig 84,1-t. Pedig nem ettem, nem ittam. Magyarázni lehet most a peteérésemmel, mert annak a jeleit is érzem. Viszont továbbra sem értem, hogy van az, hogy megyek össze, a centik is mutatják, de a kilók nem változnak.

EBédre lencsefőzeléket ettem tejfölös májjal, vacsira édességet kívántam és somlekváros túrókrémet ettem, házilag készült. 

4 megjegyzés:

  1. Rá se ránts, csak csináld szépen, ahogy eddig :) Már jóval kevesebb van előtted, mint amit ledobtál :)

    VálaszTörlés
  2. Igaza van Andinak! :) A kilók szerintem hülyék, mi vagyunk az okosabbak! ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, lányok. Néha már szeretnék ott tartani ahol ti vagytok...

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés