2013. február 10., vasárnap

Bál és hullaság

Fél ötkor értünk haza a bálból, vegyes érzésekkel. Addig még ment, amíg az első adag díszvendég megérkezett, aki Kósa Lajos és Risztov Éva volt. Évának különösen örülök, igen nagy tisztelői vagyunk, fejvesztve ordítoztunk az olimpiai úszásán. Hihetetlen, amit végig vitt, és annyira szerény. Ez látszik élőben is rajta. A férjem oda ment hozzá, és meghívta Tasnádra, hogy tartson előadást. Ő szívesen jön, mondta, de sajnos a programszervezőjével kell egyeztetni. Telefonszám megvan, és vmikor szeptember-október tájékán jönni fog, ha sikerül megegyezni a programszervezővel. Nagyon örültünk neki. Erőss Zsolt után ő volt a következő kiszemelt áldozat a sorozatban...:)
A második díszvendégnek /-pintynek/ már nem örültünk annyira, ő maga volt személyesen Bunyós Pityu!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Szóva, izé, kb két dalt hallgattunk végig, aztán elmenekültünk egy irodába, ahová két zárt ajtón keresztül is hangosan kellett beszélnünk, hogy halljuk egymást. Kétszer olyan hangerővel nyomta, amit ember elbír viselni. Főképpen ebből a lakodalmas rockból, vagy miez, bocsi, nem vagyok vmi művelt ezen a téren...:) Azt hiszem, nem is bánom.
De a vacsi finom volt, a társaság is nagyon jó volt, sokat nevettünk, jól összejöttünk egy korunkbeli házaspárral.
A vacsi bőséges volt, őzpörkölt, vmi töltött buksza, csirkemell, nokedli, rizs, francia sali, rúdfasírt. A bukszát és a nokedli nem bírtam megenni. Csdoálkoztam is...Viszont a somlóinak nem tudtam ellenállni...:) Ittam még egy pohár furmintot, belefért, összvissz sztem nem volt több a tegnapi kajám, mint 14oo.
Ma gyöngytyúk és kakaslevest ettünk, én zöldséggel, husival, másodiknak pedig kakassültet és krumplipürét. Lecsúsztattam még 3 browniest, én sütöttem, nem volt diétás, igaz, de nagyon csokis volt és nagyon diós.
Így alakult  a napom:

Ebből:
 
És íme egy rég nem látott, szinte tökéletes arány:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése