2013. február 6., szerda

Húúúúúú

Mély levegővétel volt az elmúlt 3 nap, mert kicsit kiszellőztettem az agyam. Az elmúlt hétről annyit, hogy idegileg teljesen kikészített és plusz hetven dekával zártam, ami nem rossz. Hétfőn holdnaptár szerint is böjt nap volt, és szerintem is, ugyanis böjtöltem. Jó eredménnyel, bár a kilókról csak reggel tudok beszámolni, mert nem voltunk itthon. Elmentünk Pestre, megint tárgyalás, egyik a másik után, de jutott idő egy kicsi barátnős turira is, aminek eredménye is volt. Kedden nagyon finomakat ettünk Andi jóvoltából, ma reggel meg hazajöttünk. Tuti fogytam, vagy beindult vmi, mert azt vettem észre, hogy bővebb rám a farmerem, mint volt. Összességében jól vagyok, sokkal jobban, mint a múlt héten. Mondjuk fizikailag fáradt vagyok kissé, mert a 3oo + 300 km-es oda-vissza utazás azért mindig fárasztó, de ez holnapra elmúlik. Holnap újrakezdem a tornát, ha sikerül szétszedetni a bicajt, akkor az, ha nem, akkor jóga ismét. Már egy hete nem jógáztam, hiányzik a mozgás.

1 megjegyzés:

  1. Jaj, a 300 km tényleg fárasztó. :S Örülök neked, aztán ilyen lelkesedést a továbbiakra is! ;)

    VálaszTörlés