2013. március 10., vasárnap

Köszönöm az aggódást!

12 napja nem írtam, és nem azért, mert nem volt időm, vagy mert nyaraltam, vagy mert más gondjaim voltak, hanem egyszerűen ennyi ideig utáltam mindent, ami fogyókúrához, diétához köthető, így a blogolást is. De próbálok visszakapaszkodni. Újra kezdtünk futni. Legutóbb tegnapelőtt, és 3,5 km-t futottam, ÉN, aki gyűlöltem a futást. És egyik napról a másikra szinte megdupláztam  a távot. Ráadásul szakadó esőben futottunk, de nagyon jó volt.
Mi is történ igazából az elmúlt 12 napban? Hosszas hisztis tanácstalanság-érzés és nagy rakás nihilista gondolattömeg után döntöttem, hogy változtatnom kell bizonyos dolgokon: elsőként beszereztem egy pár új cuccot magamnak, úgy mint: ligetszépe olaj kapszula, palástfű- és cickafark tea - ezeket a női hormonokra gyakorolt jótékony hatásuk miatt, plusz a teák kiválóan alkalmasak vízhajtásra is, illetve vettem egy pu erh teát is /igen, Julcsi, kaptam itthon is/, az anyagcsere fokozása miatt. Próbálom kiiktatni az életemből azokat a dolgokat, amelyek egy fogyókúra-kínlódásra és különböző ebből fakadó görcsökre emlékeztetnek - emiatt hagytam abba az írást is egy időre - , így kikerült egy ideje a kalóriaszámolás is az életemből. Mivel már elég "okos" vagyok ezen a téren, csak találomra eszem. Így nem annyira görcsölök azóta a kajáláson, illetve azon, hogy belefér-e vagy sem. A fogyiversenyre sem küldtem egy hete adatokat, mivel a verseny nem ösztönöz, hanem stresszel. Ha a következő héten lesz számottevő csökkenés, akkor még meggondolom a visszalépést. Nagyjából ennyi. A változtatásokhoz még hozzá tartozik, hogy minden este cellulitmasszázst csinálok magamnak masszírozógéppel a combomon, és utána paprikás krémmel bekenem magam. Nyilván hatás szempontjából még heteket kell várnom. De bízom benne, hogy segíthet ez is.
A súlyom? Nos, nem túl szép: 84,6 kg ma reggel. De voltam 86,4 is...:(
Állandósulni fog a szombat esti mozgás is, ugyanis tegnap este elkezdődött végre a néptáncoktatás, és hát mit is mondjak? Annak ellenére, hogy múltam van, bizony kemény kardió mozgás ez...:) És egy órából nagyjából 45 perc mozgás. Bemelegítéssel kezdtük, ahogy illik.
Most ennyi. Nem ígérek rendszerességet, de minden változásról tudni fogtok...
Csajok, akik Beát olvastátok, tudtok vmit róla? Megmaradt a babija?

5 megjegyzés:

  1. Egy hónapja beszéltem Beával, akkor derült ki, hogy kisfiuk lesz, most lehet kb. a 21. hétben. :) De ahogy így kérdezted, írtam is neki, hogy mi újság. :D

    A futásnak örülök, remélem, egyre jobban megkedveled.
    A tea is jó, remélem, hatásos lesz neked is. :) Szerinted is föld íze van, egyébként? :D

    Gondoltam, hogy ilyesmi okok miatt nem jelentkeztél, de örülök neki, hogy jutottál valamire. :)

    Remélem, mihamarabb révbe érsz. És ha bármi van, írj! :)

    Szép estét!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy újra itt! :)
    Ha nem is írsz a diétás - fogyis dolgokról, másról írj nyugodtan! Ami tetszik, ami jó, ami érdekel.
    Néptáncoktatás? Néptáncolsz? De jó!
    Drukkolok Neked! Kitartás! :)

    VálaszTörlés
  3. Julcsi, nincs földíze sztem, igaz, ez ginsenggel együtt van tehát nem tiszta, de sztem még a mályvánál is kellemesebb az íze, vagyis számomra inkább semleges! Köszönöm a szép szavakat, örülök Beának, írd majd meg neki, hogy üdvözlöm, és hogy kiatrtás!!!

    VálaszTörlés
  4. Sziszó! Régi nagy vágyam, hogy legyen néptáncoktatás ott, ahol élek. Elsős sorban a gyerekeim miatt, főképpen a két fiam van oda a néptáncért, mikor pl van a Dunán az a népzenés műsor, nemtom, mi a címer, akkor nézik. De magam miatt is, iskolás koromban 4 évig rendszeresn néptáncoltam, majd később is eljárogattam táncházba.

    VálaszTörlés
  5. Beának átadva! :) Most jár az ötödik hónapban, már rugdos a pici, még három hetet dolgozik, aztán nem.

    Akkor csak én érzem földízűnek, se baj. :D Lehet, hogy mással keverve máshogy jön ki, én eddig csak natúran vettem.

    Igazán nincs mit! :)

    VálaszTörlés