2013. március 18., hétfő

Ez így jó!

Megvártam az időpontot, amikor már hiányzik a blogolás. És az most van! Ki is használom.
Súly: 84,5 kg ma reggel. De tudni kell, hogy az elmúlt héten volt még egy utolsó nagy lélegzetvételem, hogy nekem kell változtatnom. Egyelőre nem mentem orvoshoz, majd meglátjuk. Azt is megtudtam időközben, hogy az enyhe székrekedés a palástfű teától van. De iszom rendületlenül. Csütörtökön kipróbáltam a callaneticset, ami nagyon tetszik és hasznosnak bizonyul. Jobban érzem magam, igaz, h unalmasnak és lassúnak tűnik, de úgy vészelem át az 5o percet, mintha tíz lenne. Esküszöm, a biciklin a fél óra sokkal többnek tűnik. Utána olyan érzés, mintha ágyban pihentem volna egy jót, jóllehet minden porcikám remeg. Tervem: zsírbontásnak maradnak a kardiók, bicikli és futás, alakformálásra pedig callaneticset használnék, hetente egyenletesen beosztva, ill. hangulat vagy programok alakulása szerint. Pl. tegnap is volt egy callanetics /1o alkalom után méretkezés/, és amilyen hangulatom van, ma is lesz egy. Ki kell mosnom az agyam, mert 65 euróval akar megkárosítani a mobilszolgáltató, egy olyan szolgáltatásért kellene fizetni, amit nem is igényeltem. De nem hagyom annyiban!!! Ettől totál bekattantam, kell egy kis lepörgés.
Kajálás terén igyekszem beosztani az időmet, egyelőre nem számolok, most fölösleges kötöttségnek érzem, vagyis számolok,d e nem számszerűen, hanem csak saccperkábé alapon. Ennek is van eredménye, majdnem két kiló egy hét alatt, aminek /meggyőződésem/ nagy része víz volt a szervezetemben. Vacsimat lehozom max. este 7re, és vagy nyers vagy párolt zöldséget vacsizok minden este. Egy teszt szerint kicsit le kéne állnom a tejtermékekkel, mert az agyalapi mirigy működésébe bezavarnak, a teszt szerint ilyen típusú vagyok. Hátha igaz...:) És javasolják a sok zöldséget, kevés gyümölcsöt. Ami borzasztó és betarthatatlan lesz eper-, cseresznye-, barack- és dinnyeszezonban. Istenem, alig várom...:)
Hát ennyi most! Üdv és puszi nektek!

3 megjegyzés:

  1. Ez ilyen netes teszt volt vagy milyen? :) Mert engem is érdekelne...
    Örülök neked, ilyen napokat a továbbiakra is! :) Szép hetet!

    VálaszTörlés
  2. Jó olvasni! Legalább tetszik az új mozgásforma. Szervezett helyre jársz? A dinnyét én is várom!

    VálaszTörlés
  3. Bocsi lányok, hogy így elhanyagoltalak titeket!
    Julcsi: http://www.vitaforyou.com/teszt/0
    itt a teszt. Én is Anditól kaptam.
    Sziszó! Épp azért léptem be, hogy leírjam az új tornám eredményét!! Itthon nyomom a nappaliban. És szuper elégedett vagyok vele. Engem kikapcsol, pihentet, nem lihegek, akkor hagyom abba, amikor akarom. De én rendületlenül végig csinálom az 5o percet. Már 5x megcsináltam. Jövök az eredményekkel.

    VálaszTörlés