2012. december 1., szombat

Fárasztó ez a szombat.

Gyermekfoglalkozás volt, mondjuk ezt még élveztem is, de még fél öttől van egy meló. És bár mára is kissé diétásabb napot terveztem, nem jött össze. Eléggé sok mindent ettem össze-vissza.
Reggeli: tükörtojás, gépsonka, kenyér lapkasajt
Tízórai: egy szelet vargabéles
Ebéd: spenótfőzelék miccsel
Le szeretnék pihenni, de a konyha olyan, mintha egy hadsereg vonult volna végig rajta, a két WC-fülke is takarítást igényel, és ez az időjárás valósággal állva altat el. Utálom!!!
Uzsonna 2 alma volt.
És jaj, ettől féltem, amikor reggel hallottam visítani a disznót a szomszédban: toroskáposzta.
Jaj, de finom volt, végül is nem ettem sokat, kb. 15o g-t, és a hús is annyira parázs volt, hogy alig lehetett lenyelni.
Így összesen 1288 kcal jött ki, , 77 g ch, 75 g g zs, 7o g f. Na, basszus, ennyi zsírt még nem ettem, vagy legalább is nem emlékszem... De még jön a bicikli, bár hulla fáradt vagyok. Nem baj, közben tévézek.
Holnap sajna megint névnapozás lesz...:((( Önuralom, önuralom, most nem vagyok olyan elszánt, mint egy héttel ezelőtt, de ki kell tartanom!!!! Kíváncsi vagyok, fogytam-e. rendesen izgulok, nemtom, miért félek attól, hogy nem...:(

1 megjegyzés:

  1. ha meg szombaton is az osztalyommal kellene legyek, eskuszom megfutamodnek, 5 nap eleg a boldogsagbol, napi 5-6 oraban egyutt

    VálaszTörlés