2012. december 12., szerda

Ma reggel

nem kezdtem biciklizéssel a napot, vajon miért? Csak nem az izomláz miatt, de igen, kérem szépen. De azért nem adom fel, legalább az esti fél óra meglesz, de lehet, h du. is ráülök..
Kaja: túrótorta, vajas kifli, káposztaleves, szilvásgombóc, jó sok ch!!!!
Holnap indulunk Bp-re a Sári díjkiosztójára, nagyon izgulunk, még holnap éjfélig lehet szavazni!!! Izgulok az út miatt. Sztem rászánom a 3ezret a pályára, mert gondolom nem lesz zsúfolt és takarítják.
Ma baileyst készítettem karácsonyra. Sztem jó lett, apuci letesztelte, ízlett neki. De sztem kell még neki vagy 3 nap, míg összeérnek az ízek, s az alkohol megszelídül a finom ízekben. Szóval összeolvastam csomó receptet és végül elkészült a sajátom: 1o dkg porcukrot karamellizáltam, majd 300 ml tejszínnel felolvasztottam, és míg forró volt, elkevertem benne egy ek. instan kávét /3in1/. Fél l vodkát, 2 ek csokiszirupot, 7oo g sűrített tejet, még 1oo ml tejszínt  és a karamellizált cuccot a turmixgépben összerottyantottam. Ebből lett másfél liter likőr. És a hűtőben landolt. Célközönség: vasárnapi szülinaposok, ill. karácsonyi István-napozók, valamint ajándékozottak. Lehet, hogy a tejszín vagy a sűrített tej soknak tűnik, de sztem ahhoz, hogy kellemes női pia legyen, ne dőljön belőle az alkohol-szag, ne marja szét a torkot, valamint kellőképpen krémes legyen, ennyi kell. Mindenhol kevesebb volt egyébként, igaz, 4 dl piához.
Nos, vacsira még elrágcsáltam egy hamburgerhúst és egy adag savanyú káposztát lila hagymával, gyógyulás céljából. Összkaja:




Ebből:
Semmit nem léptem túl, azért fehérje még mehetett volna...
Bicikli elmaradt, képtelen vagyok, egyere rosszabb lett az izomláz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése