2012. december 9., vasárnap

Jaj!

Bocsánat, bocsánat! Tudom, illett volna szólnom, hogy hé ez meg az van. Igazából az a sz.r, hogy nincs semmi, főképpen kedv. Semmihez, fogyihoz pláne. És esküszöm, hogy nem értem azokat, akik ilyenkor fogyni tudnak. Az akaraterőm elszállásának melegágya megvetve! És jönnek a tepertők, a csokis mazsolák, a fincsi kis mogyiszemek, és a tejbegrízek. Nagyon elkeseredett vagyok, megint azt érzem, hogy nem tudok 8o alá menni talán soha... Hiába minden fáradozás, már harc és fáradozás ez...:( És belefáradás, és belerokkanás, meg mi a franc. Egyszerűen: ELÉG!!!!
Mai kaja eddig: zakuszkás extr. kenyér, gépsonka, alma, tárkonyos csirkeragu leves, krumplipüré, nagyon kevés májas hurka, és extra finom almás rétes-muffin, saját fejlesztésű recept. Íme: egy 12 darabos muffin formát kivajazok.  Egy adag réteslapot kockákra vágok, előbb félbe mindkét irányból, aztán így felezem, míg 16 darab nem lesz belőle. Ez az a méret, ami jó az én muffin formámba. belerétegezem a formákba a réteslapokat, csillagalakban. Ennek később nem lesz túl sok jelentősége...:) A töltelék: 3 almát felkockázok kicsi darabokra. 6 dl tejjel odateszem puhulni a tűzhelyre, édesítem, fahéjazom, még tettem egy kis forralt bor fűszert is bele, majd ha felmelegszik, beleszórok folytonos kavarás mellett egy citromos és egy vaníliás pudingport. Amikor felrottyant, persze folyton kavarom, akkor kész. Belekanalazom a formákba, és 2oo fokos sütőbe kb. 15 perc alatt kész. EGy gond van vele, amikor kész, nagyon-nagyon forró...:) A széle hamar kihűl, ez be is csapott, és jól megégettem a szám a töltelékkel. Nekem nagyon ízlik. Kalóriát ugyanannyit számoltam, mint egy almás rétesnek. Bár ebben nincs cukor. De van pudingpor. Mondom, nagyon finom, gyerekek is imádták.
Nagy keseredésemben észre sem vettem, hogy már több, mint tízezerszer nyitottátok meg a blogomat. KÖSZÖNÖM!!!. Jó érzés, hogy érdeklem az embereket!!!
Vacsira nagyon finomat készítettem: kelkáposztás csirkemell saláta. Recept: kelkáposzta, csirkemell csíkok, pirítva, minimális vajon,  brie sajt, szintén pirítva, kis kockákra vágva, retekcsíra, kígyó uborka, lila hagyma, sovány kefir, és anyámfőzte kecsap. Nagyon finom volt!!! Még előtt lecsúszott két muffinrétes.
A mai kaja összetételében is majdnem tökéletesre sikeredett. Sőt, még ehetnék, mert délben volt 3o perce kemény bringa. A fiam vmit eltekert rajta, ezért most nem lehet állítani és piszkosul nehéz tekerni.
Szóval összbevitel:

És ebből:

Még letekerek 3o percet. Vagyis szeretnék...

3 megjegyzés:

  1. Csak azért írok, hogy tudd, gondolok rád és veled érzek. Ölelés!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon kedves vagy, mint mindig!!!

    VálaszTörlés
  3. nekem talán csak egyszer sikerült hasonlóan teljesítenem a tápanyag-összetételt, azóta sem.
    a zsír mindig több, pedig nem is eszem zsírosakat.
    :(

    de azért szorítok neked! :)

    VálaszTörlés