2012. december 3., hétfő

Új nap,

új súly. Éreztem, hogy lement, ezért gyorsan megmértem magam. 81,5 kg. Most már nagyon idegesít ez a tangózás...:(
Reggeli: erőnlléti tejturmix: két tk kókuszreszelék, 2 dl tej, fahéj, egy tk méz. Nagyon finom. Vacsira is ilyet ittam, de reszelt mandulával, azzal még finomabb. Vhol tegnap olvastam, hogy ezek sokat segítenek a diétában. Hát, nem tudom, finomnak finomak, az biztos, nincs ellenemre a dolog. Igaz reggeli és ebéd helyett írják, sez a típusú diéta a vacsira koncentrál, mármint akkor enged a legtöbbet enni. Most már totál zavar, mindegy, iszok egy-egy ilyen turmixot, ártani nem fog, egy-egy uzsonnát ki fog váltani.
Csak hogy vigasztaljam magam, ideírom az első fogyiverseny kezdetekor mért centiket és kilókat.
Április 11                                                              Ma
Kg: 96,5 kg                                                          81,5 kg
Mell: 116 cm                                                         102 cm
Mell alatt: 95 cm                                                    79 cm
Derék: 103 cm                                                       84 cm
Csípő: 118 cm                                                       101 cm
Comb: 69 cm                                                         59 cm
Vádli: 44 cm                                                          39 cm.

Hát, április óta mindenképpen látványos és csodás.
11 körül megette, 2 szendvicset zöld hagymával. Aztán megkívántam azt az egy szelet isteni csokitortát, amit a lányom hozott haza szombaton egy szülinapról. És bevallom, megettem, most már meggyőződésem, hogy sokkal inkább a hormonjaim sz..kodnak velem, mint a kaja. Ebédre toros káposztát ettem egy keveset. 
Uzsonna: körte, alma
Vacsora: kevés vargabéles, cottage túró. Végre, visszatért a cottage túró a Lidlbe. Nagyon hiányzott, mert nagyon szeretem. Egy vacsi megvan belőle, és mindössze 2oo kcal.
Összesen: 14o1 kcal, 165 g ch, 53 g zs, 69 g f. Tökéletes, semmit nem léptem túl, ha beleszámolom a mindjárt következő biciklizést és a takarítást!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a centik, és 15 kiló azért mégiscsak annyi! Gratulálok, óriási eredmény!
    Szerintem elkezdtek sztrájkolni a mérlegek, nekik is van lelkük, és nem bírják a karácsonyi idojárást. Azt a kutyafáját nekik!

    VálaszTörlés
  2. Oh, azt kihagytam, hogy ez a turmix nagyon jól hangzik, valamikor beiktatom és kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Julcsi! Érdemes, nekem a mandulás jobban ízlett. De eredeti recept szerint dió volt benne. Variálja ki hogy akarja! És nagyon laktat.
    Egy adag 2oo kcal körül van, kevesebb, mint a banánturmix, kevesebb ch, viszont több zsír, de egyáltalán nem vészes.

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon is szep valtozas, gratulalok

    VálaszTörlés
  5. Drága Juli! Én ebbe a kókuszos turmixba az összes szerelmemet beleraktam (kókusz, tej, méz, fahéj, gyömbér, szegfűszeg), és megszórtam egy pici őrölt szőlőmaggal, de hát ez valami fantasztikus! Egész nap tudnám enni... illetve inni. :D Köszi a tippet, most erre rá leszek kattanva egy darabig. :D

    VálaszTörlés
  6. Nincs mit, Julcsi! Egészségedre!!!

    VálaszTörlés