2012. december 20., csütörtök

Tendencia

Hol felfelé ívelő, hol csökkenő. Tegnap nem volt időm írni, de a súlyom is rettenetes volt reggel: 86,7. Ma reggel 85,7. Mi a fene van itt, most már igazán nem tudom. Tegnap is alig haladtam meg a kajával az ezret, vmi van a levegőben. De nem a világvégehangulat, nekem az nincs. Mivel az én világomnak biztos nem lesz vége, és egyébként is le kell még fogynom 10 kilót legalább.
Mai reggeli: egy házi hamburger. Zsömle, lidles hamburgerhusi, uborka, hagyma, mamakecsap, lapkasajt. És még a P maradékát is megettem. De reggel 8kor tekeréssel indult a nap. Lehet, hogy abba kéne hagynom egy ideig a mozgást: Vagy csak esti program legyen? Nem mondom, a combom izmosodik rendesen, talán ki kéne hagynom az új évig a bicajozást. Na akkor ezt most kitaláltam és mától nem lesz mozgás, kb. 2 hétig. De nem ígérem ezt meg, csak megpróbálom megcsinálni.
Hangulatom az a depiöngyi határát súrolja. Hogy mi az oka, nemtom, s nem is igazán érdekel. Fáradtság,fáradtság,fáradtság, minden szinten. Utálok már számolni, utálok már mérni, utálok már centizni, és utálok most mindent, ami megköt. És sajnos ez az egész ünnep előtt francos flancolás is baromira lefáraszt. Na nem kell megijedni, nem én flancolok, hanem a körülöttem lévők.  Az angyal a netről hozza az ajándékot, így nem fárasztom magam, a fánk is megvan, kb 15o cm, kicsike és nagyon mutatós, felkerül az alsó folyosón lévő kis asztalra. És még utálom azt is, hogy ki kell tanálnom a menüt, meg utálom, hogy másodnapján névnapozni kell, mert akkor az egész első nap ezzel fog eltelni, hogy baromira sokat ülök/állok/talpalok majd a konyhában, amitől baromira beáll majd újra a hátam. S hogy meg se említsem az évzárást. Szóval az előttem álló két hét baromira utálatos. Inkább akkor VILÁGVÉGE!!! Most szerelik az ágyunkat, még belecsavaroznak plusz deszkákat, hogy bírja ki P ugrálásait. És utálom, hogy ettől hangos a ház. És utálom, hogy mindezt ide írtam. Nincsegyhelynincsegyhelynincsegyhelynincsegyhely... :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


Ez van ma!!! Csá!

2 megjegyzés:

  1. Hallod, most nevess egyet, de írtad, hogy "a fánk is megvan", amit én nem a fának, hanem a fánknak gondoltam, és elkezdtem merengni, hogy milyen szokás lehet másfél méteres fánkot sütni, egyáltalán hogyan lehet azt megoldani, aztán a bejegyzés végére leesett... PF Szóval most fáj a rekeszizmom saját magamtól... :D

    Szerintem a világvége miatt van a depresszió, lehet, azt érzed. Kívánom, hogy kicsit tudjál majd lassítani és pihenni. :)

    VálaszTörlés
  2. Hááááát, lett volna dolgom egy másfél méteres fánkkal, az biztos, főképpen, amíg feldiszítem és felkerül a kis asztalra. Megnevettettél, köszönöm!!!

    VálaszTörlés