2012. december 28., péntek

Csak beugrottam,

mert egy ideig megint nem leszek. Kalóriákat tartom, amennyire tudom, és ezzel együtt a súlyt is...:)
Új mérlegen mai súlyom: 86, régin 83.
Ma  gyümi-léböjt nap van. Eddig mandarint ettem,. pár szem aszalt fügét és almát. Ittam teát és almaecetes vizet. Délutánra a mérleg már 85,6-ot mutatott, a régi pedig 82,5 kg-t. Nos, kiváncsi leszek a reggeli eredményre. Ma sikerült újra beszerezni a mályvateát. Délután ittam is egyet, este megint fogok. Muszáj beindítsam valahogy a fogyást, mert megzavarodok. Az ünnepek elég jól teltek, zsúfoltan, mint mindig, de nem volt zabálás. Egyik nap sem haladtam túl az 15oo kcalt szerintem, csak lehet, hogy a szokásosnál több volt benne a ch. Ja, és tegnaptól újra tekerek, és gőzerővel keresek valami új mozgásformát is.
 Holnaptól ismét számolás. És úgy néz ki, az új fogyiverseny január 6-tól indul, és 4 hónapos lesz, április 28-án ér véget. Alig várom, jó lenne ezt nem feladni a vége előtt egy hónappal!!! Március -7én lesz egy éve, hogy "ételmódot" váltottam, na micsoda szép szójáték lett ebből, biztos nem csak nekem jutott eszembe, de hát ilyen ez a magyar nyelv... Március 7-ig jó lenne legalább 7-8 kilót leadni, aztán ha április végéig eljutnék akár 68-ig, nem lenne nagy tragédia...:) Istenem, megint álmodozok, pedig itt stagnálok már lassan 4 hónapja...Na, de ez visz előre.
Mindenkinek jó bulizást szilveszterkor. Nekünk max. egy előszilveszter lesz, de nem is igazán vágyom sehova. És mindenkinek BÚÉK!!!!

1 megjegyzés:

  1. Jó, én először "életmód"-ot olvastam... XD
    Majd drukkolok jövőre is. :)
    Egy gyümölcsnap nekem is jól jönne amolyan tisztítókúraként, mert kemény másfél kilót felszedtem az elmúlt napokban... :D
    Én kb. megint itthon töltöm a tankönyveim között a szilvesztert, mint eddig mindig. :D De nektek is BÚÉK! :)

    VálaszTörlés