2012. december 18., kedd

-20 dkg

Tendenciafigyelő mai jelentése: lsd., mint fenn, azaz: 85,4 kg.
Ma délelőtt D. tatát és P. mamát vittem át V-ra, letették az állampolgársági esküt. Nagyon megható volt, lassan nekem is be kellene adnom a kérelmet, főképpen, hogy rajtam kívül kis-és nagycsaládomban mindenki magyar állampolgár. P fiamat is vittem magammal, mondta is a végén: Váó, anya, ugye milyen klassz volt, hogy énekeltük a magyar himnuszt? És az esemény báját emelte, hogy ott volt az ikszfaktoros Csobot Adél, ő is ma lett magyar állampolgár. Bevallom, soha nem nézek ikxfaktort, két székkel arrább ült, csak akkor jöttem rá ki az, amikor olvasták a nevét. No, de minden kisgyereknek, így a kisfiamnak is adott egy autogramos képet, amitől P lázba jött, majd megkérdezte csendesen tőlem: Ki volt ez? De persze itthon büszkén mutogatta és mondta: kaptam aláírást Adéltól, aki az iksztraktorban szerepelt...
Ennyi történt ma, ja, meg még magamba döntöttem nagy élvezettel egy sajtos croissant. De nem volt olyan finom, mint amilyen szép volt...
Ja, és örülök a 2o dkg mínusznak...:) Végre, valaminek örülök ebben a fogyiban hosszú idő óta.
Bementünk L. boltjába a karácsonyi csomagok miatt, erre éppen akkor hozták meg a még gőzölgő tepertőt. És én olyat csináltam, mint még soha: megettem vagy 2o g-nyit kenyér nélkül. Hát, nem mondom, hogy nincs hányingerem, de annyira jól esett, mintha terhes lennék...
Ma, gondoltam jógázom. És olyat tettem itt is, amit még jógatörténetem alatt soha: 2o perc után feladtam. Nem csak, hogy nem bírtam, hanem a hátam megint beállt, asszem, nem kerülöm el az orvost. És a ciszta is igen csak megnövekedett és fájdalmas lett a lábamban, s talán a kettő összefügg, egymással is éa borzalmas lúdtalpammal is...:( Nagyon fáj a hátam!!! Ünnepek után irány egy ortopéd, na de hova? Hol találok egy jót???
Vacsim finomra sikeredett és még a 3o g-nyi nagyon kívánatos nápolyi szelet is belefért. Szóval a Ldilben találtam cottage túró lájtot, aminek nagyon megörültem, mert nagyon szeretem, és nagyon finom is, ráadásul akciós is volt. Aztán ettem még egy adag vegyes salátát is.
A mai össz: 1,117 kcal, 75 g ch, 55 g zs, 53 g f. A zsírt leszámítva ma minden kevésre sikeredett, de ma valahogy nem voltam formában étvágy terén. Ja, reggel azért bizajoztam, s most este is szeretnék...
A ma estéhez még hozzá tartozik a kedves férjem kedves megjegyzése: Na, jön a karácsony... Mindezt azért jegyezte meg, mert mert este 11kor nagy robajjal beszakadt az ágyunk. Éppen, amikor rátette a lábát, hogy lefeküdjön. És jelentem 13 év házasság alatt ez a kb. 4. ágyunk, ami beszakad. Micsoda átok ül rajtunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése