2012. december 17., hétfő

Újra itt!!!

Mától új időszámítás van. No nem kezdek el új maja naptárt írni, még a régiből van vagy 4 nap, hanem a mérlegelés terén, vagyis új kilószámolás. Kölcsönkértem a sógornőm digimérlegét - legyőzve a digimérlegek iránti, hazugságuk miatt érzett mély undoromat -, és a tendencia dekagrammnyi pontossággal való követése lett most a cél. És erre az én kedves mérlegem nem éppen alkalmas. Így most kénytelen vagyok borzalmas számokat ideírni, úgy mint: ma reggeli súly: 85,6 kg. Nos, a vigasz ebben a bálnányi súlyban annyi, hogy Andi mérlegén meg 87,2 voltam....:)
De a kalóriabázisba a 81-et írom, nem szeretnék többet enni, mint 14oo kcal.
Mai kaja: csirkecomb, banánturmix, rizssaláta, pogácsa, alma, avokádó.
Vacsira szendvicset ettem, gépsonkával és zakuszkával, majd elszopogattam egy fél dl száraz vörös bort, 
és 3 kicsi mandarint. Összesen: 1533 kcal, 141 g ch, 66 g zs, 96 g f. Ha hozzáveszem az egy óra biciklizést, még minden nőhetne de ez így jó, elég jó arány... Ahhoz kpest, hogy nem akarok többet enni, mint 14oo...hihi, nem baj, belefér.

3 megjegyzés:

  1. Hát mi történt, hogy ennyit mutat? O.o
    Mi lett Sárival és a mesével?
    Az avokádót ki kéne már egyszer próbálnom. :D Az egyik szappant elkezdtem használni (nem a fahéjas, nem a paprikás, hanem a harmadik), elég intenzív illata van, pedig a többi között nem is érződött. :D

    VálaszTörlés
  2. Ja, bocsi, Sári nem kapott semmilyen díjat, de megtudtuk, hogy 1769 mese közül került a legjobb 77 közé, s ezt a 77 mesét kiadják majd. Kapott oklevelet és csokit...Köszönjük a szavazatokat!!!
    Én az avokádót nagyon szeretem, csak jó megnyomja a zsírt, viszont nagyon egészséges. Ha kemény, kell pár napig hagyni puhulni. Én csak simán sóval eszem.

    VálaszTörlés