2012. április 23., hétfő

Talán megindult...:)

Ma reggeli súly: 95 kg vagy 94,8 kg, attól függ, hol mérem magam. Akár ez utóbbi is lehetne reális a tegnapi torna után.  Hátha elindul most már lefelé az a mérleg. Közben azon gondolkodtam, hogy csak megcsinálhatnám ezt a kickboxos edzést naponta. Vagy nem kell megőrülni? No, meglátjuk, de ha nem is kickbox, akkor 65 perc 2oo8-as Norbi. Még nem tudom, mit reggelizem, de fogok hamarosan. Többet kell ennem, ilyen torna mellett nem elég a napi 1ooo kcal.
Ilyen korán rég reggeliztem. Kinéztem magamnak, amit kívánok, és érdekes, de nagyon finom reggeli lett belőle: sárgarépás /friss harmatos/ rántotta fokhagymával és sajttal.
Reggeli: egy kisebb friss sárgarépa, 2 tojás, 5o g rozskenyér, 2o g sajt, 1 gerezd fokhagyma, 1o g uborka
354,8 kcal
33 g ch
15,5 g zsír  
Tízórai délben: 2 maradék kókuszos keksz
15o kcal
5o g ch
2,7 g zsír   
Ebéd: előtte fél alma, fél adag húsleves zöldséggel, 150 g lencsefőzelék, 30 g oldalas - próbáltam a kevésbé zsírosakat kiválasztani...
513,5 kcal
54,5 g ch
17,3 g zsír    
 Uzsonna: egy cerbona szelet, egy narancs
1o8 kcal
19,65 g ch
3,65 g zsír
 Vacsora: 2o g sós keksz, 1 doboz /2oo g/ cottage túró
251 kcal
18,2 g ch
3,1 g zsír.
Összesen:
1377,3 kcal
 165,35 g ch
 42,25 g zsír
Megjegyzéseim:  utána néztem, arányok rendben vannak. Bele kell kalkulálnom most már a rendszeres mozgást is. Ma ismét 65 perc Norbi volt, a 2oo8-as. A hasamon látványos a tegnapi kickbox eredménye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése