2012. április 22., vasárnap


Ma reggel 3 helyen mértem meg magam. A fürdőben nem fogok mérni többet, mert lejt. Az előszobában mért a legkevesebbet: 95,1 kg. Már el is küldtem Juditnak. Ma lehet, hogy kimarad a reggeli, vagy későn lesz. Ebéd húsleves, disznócsontból, barna rizs oldalassal, meg maradék csirkecomb.
Ebédfőzés elmarad, kifogyott a gázpalack, nem tudom becserélni.
Tegnap elszámoltam a korpás keksz kalóriáját, bocs, egy db-ban van kb. 40 kcal, 3 g zsír és kb 15 g ch.
Mai kaja eddig:
5 korpás keksz, 200 kcal,
12 g zsír, 45 g ch.
Plusz egy alma: 45 kcal.
És még volt 2 db extrudált rozskenyér:68,4 kcal
12,8 g ch
0,32 g zsír.
Összesen:
313,4 kcal
57,8 g ch
12,32 g zsír
Ebéd: 
zakuszka: 150 g
3 kisebb csirkecomb: 130 g /kettő bőrrel :)/
kevés saláta
2 db extrudált rozskenyér. Ebéd összesen:
419,4 kcal
28,15 g ch
17,6 g zsír.
Uzsonna: egy alma és egy narancs
81 kcal
18,15 g ch
1,95 g zsír
Megcsináltam a Norbi kickbox fitness 1-t. Háááát, még biztos lehet fokozni, de kutya kemény volt. Ma nem tekercseltem, nem krémeztem, de majdnem ugyanaz lett az eredmény, vagyis tuti, hogy sokat fogyaszt. Remélem, reggel a mérleg igazolni fog. Azt figyeltem meg, hogy a rendszeres mozgás szabályozza az étvágyat is, mármint nálam úgy működik, hogy kevesebbet eszem. De most azért még nem csinálom meg minden nap, és az ugrálós részeket is csak térdrugóval csinálom, pedig bírtam volna, de ha elszakad az Achilles inam, akkor ennyit sem csinálhatok majd.  Szerintem holnapután fogom megint csinálni, mondjuk minden 2. nap, aztán ha majd belejövök, mert van ám ott mit megtanulni is, akkor minden nap meg fogom csinálni. Július 13-ra nagyon szép kell, hogy legyek majd. Olyan emberekkel fogok találkozni, akik 10-20 éve nem láttak, ne csalódjanak nagyot, még 10 évvel ezelőtt is sokkal jobban néztem ki.

Vacsora: 3 szelet extrudált kenyér, 10 g túrókrém, 60 g pikáns zakuszka, tavaszi uborka
180,4 kcal
27,3 g ch
23,1 g zsír
Lehet, hogy később még elrágcsálok tévézés közben egy répát, de nem biztos, hogy lesz kedvem lejönni. 
A mai össz: 
994,2 kcal
131,4 g ch
54,97 g zsír 
Megjegyzéseim:  egy kis kenyérhéjjal, amit a gyerek után elropogtattam, egy 3 centis darab volt, megvan az 1000...:) , illetve a zsírt soknak tartom, bár a zsír kell, hogy a mozgásban legyen energiám. Egy kalkulátor szerint napi 68 g-t is megehetek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése