2012. április 30., hétfő

Majális

Menszi első nap, torna nem volt. Mondjuk időm se lett volna rá. Hulla vagyok, késő van, ezért csak a kaját írom, amennyire emlékszem. Délután 4ig a nagyvárosban voltam szolgálati ügyben, aztán majális munkatársakkal, egyszerre két bográcsban főztem a gulyást, de nagyon finom lett!!!
Reggeli: 3 ext. kenyér, diétás meggylekvár, egy bögre piros tej.
3o1,5 kcal
45,6 g ch
7,6 g zsír.
Tízórai: utolsó müzliszelet
125 kcal
22 g ch
3 g zsír
Ebéd: gyorséttermi grillcsirkecomb, kevés hús, 4 nagyobb darab, 1oo g párolt krumpli:
356 kcal
21 g ch
1o,6 g zsír
Uzsonna: miccs, vegyes darált hús grillezve, megtaláltam az energiaértéket
17o kcal
o g ch
15 g zsír
Vacsora: 3/4ed adag bográcsgulyás, nem volt zsíros a hús, a leves tetejéről is leszedtem, 2 miccs
438,8 kcal
32,4 g ch
24 g zsír.
Összesen: 
1391,3 kcal
121 g ch
6o,2 g zsír.
Megint nagyon sokat ettem, üldöz engem ez a sok zsír!!! Legyen már vége ennek a majálisnak, utálom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése