2012. április 29., vasárnap

Szép vasárnap

Két dolog miatt vártam a reggelt: hogy megmérjem magam, és hogy ehessek müzliszeletet. Azon nyomban meg is történt mindkettő röviddel felkelés után, Eredmény: 94,8 kg - nem elégedetlenkedni, mérleget egy hétre elrakni! - és 2 müzliszelet, amiből egy kiadós reggeli lett.
Reggeli:
250 kcal
52 g ch
6,8 g zsír.
Tízórai délben:50 g maradék tojáspörkölt,
74,75 kcal
4,2 g ch
4,67 g zsír
Ebéd előtt: 1 avokádó
160 kcal
8,53 g ch
14,66 g zsír - javarészt telítetlen.
Most készül a finom ebéd: csirkeragu leves, grillcsirke párolt zöldségekkel. Mondjuk túlzás, hogy grillcsirke, mert sütőzacskóban készül.  És egy medvehagymás salátát készítek hozzá, ma reggel kaptunk egy köteggel, és nagyon szeretjük!
Nyugalom napjához méltó és illő ebéd volt, sok-sok zöldséggel. Csirkeragu leves végül tárkonyosra sikeredett, balzsamecettel. Én a sajátomba tejföl helyett kefirt tettem - találtam a Lidlbe nagyon finom krémes kefirt 1,5%-os zsírtartalommal, tényleg krémes, -  és hát nagyon-nagyon finom lett. Én ugyan nem dupláztam, de emberes adagot ettem, a férjem viszont igen. Főfogás: grillcsirke, ami sütőzacskóban készült, teletömködtem a csirkét zöldséggel, majd a zacskót is tele szórtam: Volt benne: sárgarépa, karfiol, zöldborsó, zöldbab, brokkoli, kívül-belül kikentem fűszeres hidegen sajtolt napraforgóolajjal, ment is a sütőbe. Aztán szétvágtam a zacskót, és grillesre pirítottam. Én megettem két alsó combot és egy fél szárnyat, csak azt a bőrrészt ettem meg, ami keményre volt pirulva. És ettem sok-sok párolt zöldséget, és ettem nyers zöldségsalátát: kínai kel, sárgarépa, hónapos retek, sok-sok medvehagyma, kis kefir. Minden nagyon jól esett, most jöhet a pihi!!!
Ebéd:
460 kcal
44,7 g ch
15 g zsír 
Uzsonna: müzliszelet, fél grapefruit
156,5 kcal
58,5 g ch
7 g zsír 
Torna: Norbi kickbox 4o perc, thai chi 6 perc. Nagyon unottan kezdtem neki, húztam-halasztottam az időt, de csak erőt vettem magamon, kis depizés, PMS. Nagyon ki is fulladtam, de egyre jobban bírom a thai chit a végén. Ma már egyszer sem emelkedtem fel 6 perc alatt...Jó eredménynek tartom, ma csináltam meg tk negyedjére.
Már régóta kívánom a lekvárt, ezért ma rávetettem magam egy diétás meggylekvárra a Lidlben, kevés kalória van benne, és meglepően finom. Bevetettem vacsira extrudált kenyérrel. de előtte még megettem egy 3/4-ed adag levest.
Vacsora:
3oo,5 kcal
39,5 g ch
8,4 g zsír
Tökéletes vacsora!!!
 Összesen ma: 
14o1,75 kcal
2o7,43 g ch
56,53 g zsír.
Megjegyzés: önmagáért beszél, ma egy kicsit sokat ettem.......................Főleg a ch, az nagyon sooooookkkk. Na, sebaj, az az avokádó nem hiányzott, de lehet, h nem is volt annyi, mert le sem mértem, ez 1oo g-ra vonatkozik. Ez van!!! Betudom PMS-nek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése