2012. április 24., kedd

Megfáztam...:(

Már napok óta fáj a torkom,d e csak reggelente. Mára az orrom is bedugult, de hála Istennek, úgy tűnik, nem hatalmasodik el rajtam. Aggódtam, mert akkor nem tornázhatok...
Súly: 94,9. Valahogy le kellenem szoknom a mérlegfüggőségről... A következőt vetem be: csak minden 2. nap mérem magam. Aztán 3. nap, stb. tehát következő súlyadat: holnapután.
Nos, megint 10kor reggeliztem.
Reggeli: 3 szelet pirítós rozskenyér /65 g/, 10 g hidegen sajtolt napraforgó olaj, 20 g túrókrém.
281,85 kcal
32,85 g ch
13 g zsír 
Most már próbálok figyelni az arányra: 60% ch, 30% zsír, 15% fehérje. A fehérjét nem írom ki, de mindig megnézem. Ez egy jó arányú étkezés volt. Bár lehet, hogy valamelyik szuperokos rám szólna, hogy mi ez a sok zsír, de a hidegen sajtolt napraforgó olajban csupa "jó" zsír van.
A Lidl-ben ázsiai hét van, ezért ma kínait főztem. És meggylevest, de nem cukorral, hanem szteviával.
Ebéd: egy tál meggyleves, 110 g durumtészta, kb 200 g édes-savanyú csirkecombbal.
 556,1 kcal
 97,15 g ch
7,8 g zsír  
Uzsonna: 2 darab sajtos pogi /2o g/ és egy narancs
115 kcal
18,42 g ch
5,66 g zsír
Vacsi előtt tornáztam kickboxos norbit. Nagyon jól esett, egyre jobban megy, főleg a thai chit élvezem nagyon a végén. Ma kimentem a városba, és több ismerőssel is találkoztam. Már a napokban is észrevettem azt a jelenséget, hogy az emberek végigmérnek, bár senki nem szól semmit. Én ezt annak tudom be, hogy már látszik rajtam a fogyás.Ma felvettem egy gatyót, ami 2 hete nem volt rajtam, asszem, többet nem is lesz, mert a szárát húzom a földön. Ez jól esett!!! ÉÉÉÉÉÉÉs: megjelent a karizom :)...
Vacsi: egy fél tányér diétás meggyleves, 2oo g cottage túró 4o g reszelt friss és harmatos sárgarépával, és fokhagymával. Ja, és kimaradt a tízórai, ami egy isteni finom avokádó volt. azt beszámolom az összbe.
32o kcal
3o g ch
3 g zsír.
Összesen:
1387 kcal
178 g ch
5o g zsír
Megjegyzéseim: sok a ch, a zsír is, ma viszont igen magas volt a fehérjebevitel!Úgyhogy sztem semmi gond nincs a mai étkezéssel. Talán ez így jó lesz, ennyi kalória azért kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése