2012. április 28., szombat

Nem értem

Ma megint 95 kiló voltam...MOstmár tényleg eldöntöm, hogy csak vasárnap méricskélek.
Reggeli: 2,5 dl kék tej, kukoricapehely
295 kcal
52,5 g ch
4 g zsír
Tízórai délben: 2 db /65 g/ virsli
138 kcal
0,12 g ch
12 g zsír
Ebéd: káposztaleves, tojáspörkölt főtt krumplival és virslivel.
Ez az összkalórája a tojás és egyéb pörköltnek. Ez kb hat adag, egyben van: 299,2 kcal, 19,2 g ch, 18,7 g zsír.
Ebéd összesen:
355,7 kcal
20 g ch
18,8 g zsír. 
Az előbb rosszul írtam be, bocsi...másodjára is...kicsit szórakozott vagyok ma...
Uzsonna: másfél általam készített müzli szelet, recept később.
187,85 kcal
31,7 g ch
4,6 g zsír.

Az én müzli szeletem

125 g zabpehely /finom szemcsés/
30 g  zabkorpa
20 g mogyoró /mert csak ennyi volt itthon/
100 g aszalt gyümölcs vegyesen /ez most: málna, eper, vörös áfonya, ribizli, alma/
3 ek /kb. 160 g/ méz
2 narancs leve
30 g magvak vegyesen /len, napraforgó, szezám/

A zabpelyhet enyhén megpörköltem, a magvakat is. Az aszalt gyümölcsöket felvagdaltam, a mogyorót összetörtem egy konyhakendőben potyolóval, A két narancs levét elkevertm a mézzel, eredetileg 2 kanál méz volt, de utólag még hozzá tettem egyet, mert nem állt össze. Összekevertem kézzel a hozzávalókat, majd egy kisméretű tepsit leheletnyi vajjal kikentem, s kb. másfél centisre belegyömöszöltem a nyersanyagot, gázsütőt 3. fokozaton előmelegítettem, s betettem sülni. 14 szelet lett belőle, az egész 1760 kcal, egy darab kb. 125 kcal.

Torna: 65 perc Norbi, súlyzókkal a csuklón. Aztán gyorsan vacsi, nem igazán ment ma  a torna, folyton a kaján járt az eszem, aztán utána rögtön ettem is de biztos mindkettő PMS.
Ettem egy fél müzliszeletet, és egy adag tojás és egyéb pörköltet...
Vacsora:
365 kcal
34 g ch
19,8 g zsír
A mai összkalória:
1341,55 kcal
138,32 g ch
59,2 g zsír
Megjegyzéseim: nem bírnék leállni a zsírral, vajon miért? Mondjuk, nem tudom, ebből mennyi a telítetlen és a telített...Kiváncsi vagyok, mennyit fog holnap mutatni a mérleg, főképpen a ma esti zabálás után, múlt vasárnap 95,1 voltam, a héten meg voltam már 94,7 is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése