2016. április 14., csütörtök

Épp egy hete,

hogy nem írtam. Ellustultam, várható is volt tőlem. Egy hete, hogy nem jógáztam, a zöld trutyit viszont iszom rendesen. Tegnap maradt ki csak. Kilók leálltak nem tudom, mi lehet a gond. Talán a mozgás hiánya, meg az is, hogy egy hét alatt sikerült összevissza enni... Sajnos stressz és rohanás alatt ez van. Na, de ma reggel újra összekaptam magam. Ma jógáztam, 25 percet, egy nehezebb változatot, nem panaszkodok, nyújtások elég jól mentek. De nem bírtam a 30 percet végig csinálni. Majd holnaptól, vagy ilyesmi. Még négy nap a Nagy Utazásig a maival együtt. Addig ki kell tartanom, mert a kajálás utána 12 napig megváltozik. Jó lenne odafigyelni, sok-sok erő kell hozzá. Meg gyakorlatilag a 12-ből négy egész napos utazás lesz, az alatt nemtom, hogy lehet szendvicseken kívül vmi egészségesebbet is enni. Rohanok most is, ez láccik azon is, ahogy írok. De nem adom fel, ez a lényeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése