2016. április 5., kedd

Ma végre

újra jógáztam, és meglepően jól ment. Sokkal lazább és hajlékonyabb voltam már, mint akár legutóbb is, az első alkalomról nem is beszélve... Majdnem végig bírtam csinálni az egészet, egyszer álltam meg. A csuklóm még mindig nehezen bírja el a súlyomat, kutyapózban szokott elfáradni a kezem. De azon kívül egészen elégedett vagyok magammal. A semmihez képest ez mindenképp nagy előrelépés.  És a dekák naponta olvadnak!!! Ember meg is jegyezte tegnap,hogy kezdek összemenni. Ez azért örvendetes,mert az jelenti,hogy már látszik is. És azért is, hogy nem csak én akarom így látni a tükörben... :)  A mai turmix nagyon finom lett, talán az eddigi legjobb. Igaz megspékeltem az eddigiekhez képest, de kell egy kis ch is... Tartalma: egy banán, egy kisebb narancs, pár salátalevél, egy darab kígyóuborka, egy darab gyömbér, két kk méz, fél citrom leve és fahéj. Meg persze 2,5 dl víz.
Mai munkám, hogy kezdjem előkészíteni a Nagy Utazást: útlevelek átnézése, összeírni,hogy melyik családtagnak mire van szüksége, ilyesmi. Persze ezen kívül van még más meló is, jó sok, de már van energiám, ez a fontos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése