2016. április 4., hétfő

A ma reggeli

zöld turmix vérvörös volt. Megkívántam a bogyós gyümölcsöket, így vettem egy kilót fagyasztva, egy ideig elég lesz. A mai turmixba így került: egy banán, egy adag vegyes bogyós gyümölcs, 3-4 salátalevél, egy darab kígyóuborka, egy darab gyömbér, fahéj és egy kk búzafűpor. Egészen jó kis, kellemes, savanykás íze lett. Lassan eltelt egy hét, és eredmények számokban meg egyébként: majdnem 3 kiló mínusz, plusz, ami nagy öröm, hogy a fekete szoknyám cipzárját már fel tudom húzni, anélkül, hogy bridgetjonesos gigabugyit vennék hozzá, vagy szétgyepálnám a cipzárát. Én ezeknek örülök. Centiket nem mértem, ma még nem mertem jógázni sem, de lehet, h este fogok. És szeretném eloszlatni magamban a hétfőhöz kapcsolódó illúziókat, pl. így. Tk. én a vasárnapot mindig jobban utáltam, már gyerekkoromban is... Szép tavaszi idő van, melegecske, könnyen  megtörténhet, hogy du. bringázok egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése