2016. április 1., péntek

A jóga utáni

relaxálás ma elmaradt, este bepótolom. A zöld turmix teszi a hatását rendesen, súly fogyatkozik, ez tényleg egy csoda, és annyira energizál...  Tegnap ebédre ettem egy szelet töltött húst egy főtt tojással és tormával, ma borsófőzeléket eszem tükörtojással. Nem éhezem, ez nagyon fontos. A másik fontos dolog pedig, hogy megint szerelmes lettem a jógába. Nem csak azért, mert feltölt és nincs izomlázam és jól érzem magam tőle, hanem mert annyira látványos a fejlődés. Úgy látszik, nem tűnt el végleg a hajlékonyságom. Mert nagyon gyorsan fejlődök. Pl. a lefelé néző kutyapózban tegnap még nem tudtam letenni a sarkam, mert úgy éreztem, h kiszakad az izmom a helyéről, ma meg már simán. Tegnap még nem tudtam felemelni a kuffert gyertya felé, ma már igen, igaz, nem hosszú ideig, vagy tegnap még nem tudtam összefogni kényelmesen a térdem a hasam fölött, ma már igen. Így fog ez menni lassan, és remek lesz. Annak idején sokat segített nekem a jóga. Aztán, ha végleg kitör a jó idő jön majd mellé az esti biciklizés is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése