2016. április 7., csütörtök

Kicsit lemerültem

a tegnap,főképp a tegnapelőtti kellemes élmények miatt a sürgősségin. Fiam kezét gipszelték, éjjel egyig. Tegnap gyűlés is volt, így kevesebb turmixot ittam, illetve elmaradt a jóga is.Ráadásul iszonyatos zabálhatnékom támadt, be is zabáltam délután rendesen. Mától visszaállt a rend. Megittam a 3/4 liter turmixomat, jógáztam, icipicit relaxáltam is. Fáradtnak érzem magam, egyre jobban szorít az idő,és az utazásig rengeteg megoldandó feladat van. tudom, nem kéne hagynom, hogy feszültségbe kergessen, de néha kiakadok. Igyekszem nem a gyerekekre vagy férjre üvölteni... A fogyás értelem szerűen belassult, mert az eddig lement majdnem 3 kiló főleg víz volt. Tartanom kell magam, hinnem kell, akarnom kell, s akkor MEGLESZ!!! És egy kis biztató:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése